Imac rev a og fokus
Fra : Finn Poulsen

Dato : 15-11-03 11:57

hej
Jeg sidder og roder med en gammel Imac rev a. Jeg mener engang at have
set et link her i gruppen, der viser hvordan man kan indstille
skarphed/fokus på skærmen på en lillle skrue i bunden af maskinen.
Skærmen står meget uldent og kunne godt trænge til en justering.
Er der nogen der kan hjælpe ?
vh
Finn

Fra : Morten Lind

Dato : 15-11-03 21:58

Finn Poulsen <finnpoulsen@nospam.dk> wrote:

> [...]
> skarphed/fokus på skærmen på en lillle skrue i bunden af maskinen.
> Skærmen står meget uldent og kunne godt trænge til en justering.

Hej Finn
Hvis det sikkert er en rev.A, er den fra 1998 og hvis den endnu ikke har
fået nyt batteri, er det sikkert på tide.

Tjek lysstyrken på skærmen og hvis den ikke kan holde fuld lysstyrke ved
genstart, skal batteriet skiftes.

Måske er det kun det? Prøv at finde manualen hos Apple - jeg ku´ ikke
finde den, men her er produktbladet:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=43102

Jeg har også læst det, du skriver om skruetrækkeren, men mon ikke det
var i den trykte brugerhåndbog - jeg prøver at lede efter den, men er
lidt i tidnød.

Mail mig, hvis jeg skal lede....

Hej fra
Morten
--
Egoister taler ikke dårligt om andre - de taler ikke om andre

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 16-11-03 22:35

> [...]

> skarphed/fokus på skærmen på en lillle skrue i bunden af maskinen.
> Skærmen står meget uldent og kunne godt trænge til en justering.

Se her:

http://www.mediamac.dk/index.php?page=news:show,id=6129

--
Venlig hilsen,