Kan jeg pakke DMG ud I OS9
Fra : Tom Dissing

Dato : 13-11-03 17:18

Kan jeg eller kan jeg ikke !?
Leder blot efter et lille freeware etc app...

PS
Kan jeg evt starte installation fra CD, og så bare lige pakke ud...?
( kan jeg se desktop !? )

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 16-11-03 22:32

Hejsa

Tom Dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Kan jeg eller kan jeg ikke !?
> Leder blot efter et lille freeware etc app...

Der var vist noget med, at en eller anden version af Disk Copy 6.3.??
kunne, men jeg vil ikke sværge, og jeg fandt den vist aldrig, men tror
nok, at jeg for 1/2-1 år siden fik hjælp her i gruppen, så prøv at
google.

/Sebastian

> PS
> Kan jeg evt starte installation fra CD, og så bare lige pakke ud...?
> ( kan jeg se desktop !? )

Den forstod jeg ikke.
--
Er der nogen, der kan tilbyde os en bolig på Vestsjælland
ca. 110 kvm - og mig, som er lingvist, et job, så modtages

Fra : Tom Dissing

Dato : 17-11-03 03:22

I OS 9 kan du putte en star CD I ( installations CD ) og lade maskine boote
op !
Derefter har du fuld adgang til maskinen... Øhøm også det du ikke normalt
har adgang til.
Kunne jeg også gøre det I X kunne jeg jo blot pakke min DMG fil ud, ligge
den på en eller anden disk, og så efterfølgende boote op I OS9 igen !!
Tjekker lige Sisc Copy !!
Lyder som en god ide..
Takker og bukker !
Tom

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 17-11-03 20:29

Hejsa

Tom Dissing <tom@mir.dk> wrote:

> [...]

> Kunne jeg også gøre det I X kunne jeg jo blot pakke min DMG fil ud, ligge
> den på en eller anden disk, og så efterfølgende boote op I OS9 igen !!

Hmm, så kan du da bare starte på den rigtige måde i X, men dit øhmmm,
lyder somom du er ved at lave snavs, og det vil jeg ikke hjælpe dig med
,_)

Er der ikke tale om snavs, skal jeg nok hjælpe dig, ellers kan du evt -
hvis .dmg er lille - maile mig den, så skal jeg sende indholdet til dig.

/Seb

Fra : Tom Dissing

Dato : 17-11-03 23:11

Når det overhovedet er et problem, er det fordi det er en CD, som en af mine
venner har lavet med "blandet" egenproduceret musik, som jeg har hentet på
hans FTP server..
Filen er på 750 MB!!
Så valget står altså mellem at installere X eller vente på mit ven kommer
hjem fra US, hvor han er I øjeblikket..
Jeg prøver lige det der med disc copy, der måske kan pakke ud I OS9

Og næ nej, jeg laver aldrig snavs!!
Tom

On 17/11/03 20:29, in article 1g4kwdi.1uaehev1x23msuN@[192.168.1.129],

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 18-11-03 00:28

Hej Tom

Tom Dissing <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> venner har lavet med "blandet" egenproduceret musik, som jeg har hentet på

Nej så skal du ikke liiige sende mig den

> Så valget står altså mellem at installere X eller vente på mit ven kommer
> hjem fra US, hvor han er I øjeblikket..

Ja det var da også lidt besværligt. Forresten, hvis du nu boede i
nærheden af Århus, kunne du da bare komme forbi med filen, øh evt kunne
du bare brænde den på en CD, sende mig den, lade mig pakke den ud og
brænde den på en ny CD.

> Jeg prøver lige det der med disc copy, der måske kan pakke ud I OS9

Held og lykke.
> Og næ nej, jeg laver aldrig snavs!!

Nå det er godt ,m)

/Seb

Fra : Tom Dissing

Dato : 18-11-03 01:22

Jeg installerede OSX.. Det er sgu da meget fedt.. Selvom at jeg ikke rigtigt
har noget soft til dette SYS.
Tom

PS
Skulle kun opdatere med 180 MB Download, så det var ret smertefrit !?

On 18/11/03 0:28, in article 1g4lfmx.mejdiu1amfwjgN@[192.168.1.129],