Fejlkode????
Fra : Nikolaj

Dato : 12-11-03 19:03

Hej, jeg prøver lige en gang til. Der må da være en eller anden der kan
hjælpe mig!!!!

Jeg har en G4 dual 450 MHz powermac. Når jeg kører Apple hardware test på
den (v.1.2.6) finder den fejlen: Post/16/4096. Nogen der ved hvad det
betyder eller hvor jeg kan finde ud af det. Har søgt på Apples hjemmeside,
men forgæves????

På forhånd - tak, tak, tak.....

mvh Nikolaj

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 16-11-03 22:32

Hej Nikolaj

Nikolaj <nbefjerndette@hus.dk> wrote:

> [...]
> den (v.1.2.6) finder den fejlen: Post/16/4096. Nogen der ved hvad det
> betyder eller hvor jeg kan finde ud af det. Har søgt på Apples hjemmeside,

Har du prøvet på google og evt at ringe til Apple?

Jeg aner desværre intet om den kode; men det var forslag til, hvor du
måske kunne finde hjælp.

/Sebastian

--
Er der nogen, der kan tilbyde os en bolig på Vestsjælland
ca. 110 kvm - og mig, som er lingvist, et job, så modtages