vedr. køb hos officeline.. erfaringer
Fra : T.B.

Dato : 12-11-03 08:46

Hej

Da jeg er ved at skulle ligge en anseelig sum penge for lidt hardware
der vil gøre mig gladere i min hverdag.. håber jeg, vill jeg lige høre
om folks erfaringer hos officeline, hvor jeg har fået lavet et tilbud.

det drejer sig om en Pbook 17" plus lidt andet og prisen runder de 30K,
alt i alt en smule pebret, men prisen er prisen.
dertil snakker de om en All risk forsikring som virker ok, men er en
smule dyr finder jeg.
lidt over 3K for 3 års dækning.( 12% af købssum)
Når jeg læser hvilke regler der er for forsikringen, som jeg er mundligt
informeret om dækker alt selv de mest horrrible skader, bliver jeg en
smule svedt da der står at de ikke dækker hvis skaden bla. er sket hvis
ejeren har udøvet:
forsætlig handling eller grov uagtsomhed for brugers side.

Forsætlig handling kan jeg forstå, men grov uagtsomhed.. den giver jo
anledning til individuel tolkning til sælgers fordel, og er sælger knap
så glad for at skulle reparere kan man jo stå med en ubrugelig
forsikring, da man så kan stå og mundhugges til nærmest evig tid.
Derfor vil jeg gerne høre om folks erfaringer, specielt i forbindelse
med service, reperationer på all risk garantien og hvor mange problemer
eller uproblematiske oplevelse i har haft.

venligst

Thomas

Fra : Thomas Skyt

Dato : 13-11-03 13:48

Hej,

On Wed, 12 Nov 2003 08:45:32 +0100, T.B. wrote:

> det drejer sig om en Pbook 17" plus lidt andet og prisen runder de 30K,
> alt i alt en smule pebret, men prisen er prisen.

Jeg kan ikke udtale mig om alle bærbare i den serie, men har både en
bekendt med den og en anden der arbejder ved Officeline, hvor det hedder
sig at det er meget almindeligt med krybespænding eller svag strøm i
kabinettet, således at man risikerer en let "kildren", når den ikke er
tilsluttet jordet stikkontakt.

Det ville være værd at undersøge i butikken.

/Thomas