10.3 og tegnpaletten
Fra : Per Rønne

Dato : 12-11-03 04:09

Når jeg booter min maskine er tegnpaletten automatisk slået til, så den
vises på skærmen. Hvor indstiller jeg egentlig den?

--
Per Erik Rønne

Fra : David Blangstrup

Dato : 12-11-03 08:18

Per Rønne <doesnt.work@spam.filter.invalid> wrote:

> Når jeg booter min maskine er tegnpaletten automatisk slået til, så den
> vises på skærmen. Hvor indstiller jeg egentlig den?

I det allersidste internationale pref panel, der kan du slå keyboard og
tegnpalet til og fra.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Per Rønne

Dato : 12-11-03 08:31

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> I det allersidste internationale pref panel, der kan du slå keyboard og
> tegnpalet til og fra.

Tak skal du have. Man kan så undre sig lidt over /hvordan/ det er blevet
slåtet til ...
--
Per Erik Rønne