Køb af Power Mac G5?
Fra : Trille

Dato : 11-11-03 22:42

Hej NG,

Jeg er kommende ny i Mac-land... Jeg vil gerne købe en Power Mac G5, men
hvor gør jeg det bedste køb? Alle danske sites har nøjagtig samme pris...
Kan det svare sig at købe den i over nettet i udlandet? Hvad med garanti
osv.?

På forhånd tak,
Trille.

Fra : Tom Dissing

Dato : 12-11-03 02:37

Mac priser er de samme verden over !!
Skal det være G5 er den mellemste "smartest/best performance" den dyreste
Maximum performance...
Og generationen efter (G5 v2 )fri for de fejl, du finder I Apples 1.
Generations maskiner..
Hvad skal maskinen bruges til.. Der er I øjeblikket mange G4 maskiner på
tilbud !!
Tom

Fra : Peter Perlsø

Dato : 12-11-03 10:32

Trille wrote:
> [...]
> Kan det svare sig at købe den i over nettet i udlandet? Hvad med garanti

Køb i en butik der giver god service.

www.macxpres.dk

--

- Peter Perls¿ - tel: +45 5192 3981 - web: http://u238.dk

"If you have been voting for politicians who promise to give you goodies
at someone else's expense, then you have no right to complain when they
take your money and give it to someone else, including themselves."

-- Thomas Sowell (1992)