RealOne Superpass
Fra : Per Rønne

Dato : 11-11-03 08:41

Er der nogen der har erfaringer med RealOne Superpass?

http://www.real.com/realone/index.html?lang=en&loc=dk

Jeg bryder mig ikke om at downloade trial-versionen, når de forlanger
oplysninger om visa-kortet!

--
Per Erik Rønne

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 11-11-03 22:33

Per Rønne <doesnt.work@spam.filter.invalid> wrote:

> Er der nogen der har erfaringer med RealOne Superpass?
>
> http://www.real.com/realone/index.html?lang=en&loc=dk
>
> Jeg bryder mig ikke om at downloade trial-versionen, når de forlanger
> oplysninger om visa-kortet!

Det er garanteret kun noget Windows-noget. Du kan downloade RealOne
Player 9.0 her - uden brug af kreditkort:

<http://forms.real.com/real/realone/mac.html>

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Per Rønne

Dato : 12-11-03 05:51

Thomas Tvegaard <tvegaard@*ud*myrealbox.com> wrote:

> Det er garanteret kun noget Windows-noget. Du kan downloade RealOne
> Player 9.0 her - uden brug af kreditkort:

Men til $10 om måneden. Når jeg ser Deadline på min Mac er det /ikke/ i
dvd-kvalitet.

Man kan downloade programmet til prøvebrug i 14 dage. Jeg bryder mig
bare ikke om at man samtidig skal oplyse Visa-kort data ...
--
Per Erik Rønne