?:informationsstruktør og -kreatør :-)
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 10-11-03 17:30

Hej Gruppe
Jeg har DL'et DevonThink og synes egentligt, at det er et godt program.
Det indeholder i grove træk en outliner/finder kombineret med TextEdit i
et og samme vindue.
Findes der ikke andre programmer, som virker som en art finder med
mapper, hvor indholdet er direkte redigerbart og understøtter de gængse
formater (txt, rtf, html, pdf)?!
Grunden til at jeg holder lidt igen med DevonThink er dens fokus på
søgen og autokategorisering, samtidig med, at den ikke kan linke internt
mellem dokumenterne.
Kender nogen til et fedt program, der måske passer til mine behov for
hurtig navigering i en mappe/outliner-struktur med »instant«
redigerbarhed mht. indholdet og evt. support for mange formater og
interne links?! Og hvis man bare kunne printe fra et bestemt niveau og
frem...
Jeg har prøvet OmniOutliner for over et år siden, jeg prøver lige igen
mens det strømmer ind med alternative forslag
--
Poul