Spil til Mac OS X
Fra : Henrik

Dato : 09-11-03 15:39

Hej NG.

Hvor køber I spil til Mac OS X? Er der nogen gode online steder med
ordentlige priser der kan anbefales?

Herlige hilsner,
Henrik.

Fra : Per Rønne

Dato : 09-11-03 15:41

Henrik <I.dont@like.spam> wrote:

> Hvor køber I spil til Mac OS X? Er der nogen gode online steder med
> ordentlige priser der kan anbefales?

Der følger da et godt spil med selve OSet. Skak.
--
Per Erik Rønne

Fra : Henrik

Dato : 09-11-03 15:56

On 09/11/03 15:41, Per Rønne wrote:

> Der følger da et godt spil med selve OSet. Skak.

Mnjoe...

Jeg var nu mere på udkig efter følgende titler:

SimCity 4 for the Mac, Age of Mythology, Command and Conquer Generals,
Halo, Tom Clancy's Splinter Cell, Unreal Tournament 2003 og Tiger Woods
PGA Tour 2003...

Herlige hilsner,
Henrik.

Fra : Per Rønne

Dato : 09-11-03 16:24

> [...]

> SimCity 4 for the Mac, Age of Mythology, Command and Conquer Generals,
> Halo, Tom Clancy's Splinter Cell, Unreal Tournament 2003 og Tiger Woods

Bortset fra SimCity har jeg aldrig hørt om dem ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Michael Holm

Dato : 09-11-03 20:41

> [...]

> SimCity 4 for the Mac, Age of Mythology, Command and Conquer Generals,
> Halo, Tom Clancy's Splinter Cell, Unreal Tournament 2003 og Tiger Woods

Officeline, har vist dem alle (sådan frit husket fra hukommelsen da jeg
kiggede hylderne igennem sidst :) der var også alien vs pred. 2 !

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Peter Perlsø

Dato : 09-11-03 15:56

Per Rønne wrote:

> Der følger da et godt spil med selve OSet. Skak.

Jep, og det er vildt sveddryppende når adrenalinen pumper når ens konge
er truet!

--

- Peter Perls¿ - tel: +45 5192 3981 - web: http://u238.dk

"If you have been voting for politicians who promise to give you goodies
at someone else's expense, then you have no right to complain when they
take your money and give it to someone else, including themselves."

-- Thomas Sowell (1992)

Fra : Soeren Stidsholt Nie~

Dato : 09-11-03 22:28

Henrik <I.dont@like.spam> wrote in message news:<BBD4100C.1B73%I.dont@like.spam>...
> Hej NG.
>
> Hvor køber I spil til Mac OS X? Er der nogen gode online steder med
> ordentlige priser der kan anbefales?
>
> Herlige hilsner,
> Henrik.

Hej Henrik,

Se et kæmpe-udvalg her (jeg har dog ikke handlet med dem):

http://www.macgames.co.uk/

- og her er se så en del freeware og shareware-spil plus demos:

http://www.apple.com/downloads/macosx/games/

Hilsen Søren

Fra : Mikael Kern

Dato : 09-11-03 22:43

gå hen på Falkoner Alle.
De fleste nye og seje spil kommer både til pc og Mac på kombi-CDer/DVDer

mvh Mikael Kern

--
Arbejdskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...
Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman

Fra : Thomas (8260)

Dato : 10-11-03 08:47

> gå hen på Falkoner Alle.
> De fleste nye og seje spil kommer både til pc og Mac på kombi-CDer/DVDer

Argg,, crap! Det lyder som et sted på Sjælland? Nogen der har kendskab
til lignende sted i Århus? Altså hvor man gerne sælger disse kobi-cd'er
i hobetal?
Min erfaring siger mig at der aaaltid står "pc-cd" på æskerne.

Thomas

PS: Nogle spil kan jo konverteres! Eks: jeg købte quake 3 til pc,
downloadede demoen til mac, smed alle pc-filerne over i demoen og
indtastede cd-key. Vupti, fuld version

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 10-11-03 12:57

Thomas (8260) wrote:

> [...]
> i hobetal?
> Min erfaring siger mig at der aaaltid står "pc-cd" på æskerne.

Det er også min erfaring, har dog købt enkelte CDer der var hybrider,
bla. SimCity fra Maxis (EA games ?)

Tjek også dette link: http://www.macgamer.com/

> Thomas
>
> PS: Nogle spil kan jo konverteres! Eks: jeg købte quake 3 til pc,
> downloadede demoen til mac, smed alle pc-filerne over i demoen og
> indtastede cd-key. Vupti, fuld version

Wow, er der andre der har erfaring med dette trick ?

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Mikael Kern

Dato : 10-11-03 13:12

> Min erfaring siger mig at der aaaltid står "pc-cd" på æskerne.

Min erfaring siger mig, at den bumsede, blege skoledreng, der
ekspederer i butikken, har hørt dummere spørgsmål end: "Er den til
både PC og Mac?"

mvh Mikael Kern