Test i safari 1.0
Fra : Michel Christensen

Dato : 09-11-03 01:38

Jeg har et website jeg gerne vil have testet i ældre Safari'er.
Da jeg selv har 1.1 kan jeg ikke teste de tidligere versioner, er der
nogen der er rare, at gide gøre det? jeg har naturligvis spurgt i
d.e.i.w.ris+ros, men det skader ikke at spørge her, hvor safaribrugerne
er ;)

siden er www.leet.dk/beta

jeg vil gerne vide om siden fungerer som den skal i de ældre versioner.

pft   Michel

Fra : Bjarne D Mathiesen

Dato : 15-11-03 10:17

Michel Christensen wrote:

> [...]
> er ;)
>
> siden er www.leet.dk/beta
>
> jeg vil gerne vide om siden fungerer som den skal i de ældre versioner.

Hmmm ... din beta-side synes at være væk/fjernet.

Men jeg kiggede lige på kildekoden på din forside.
Og der har du i hvert fald en alvorlig fejl i dit javascript.
Du har angivet din dokument-type til at være xhtml, og så må er det
farligt at bruge html kommentarer i javascript. Derimod så *skal* man
bruge xml-kommentarer til at fjerne javascript fra xml-parseren.

sådan her:
<script type="text/javascript">
// <![CDATA[

// ]]>