Kan ikke hente dk.binear.musik
Fra : Mathias

Dato : 22-11-03 16:50

Hej.
Jeg har lige installeret x-news for en bekendt, men han kan ikke hente
denne gruppe. En masse andet - også binære grupper og film og andet musik,
men altså ikke dk.binear.musik.
Han har internet fra en antenneforening , kan det være forklaringen? Er der
andre steder, hvor man kan hente dansk musik?

Mvh Mathias

Fra : DonE

Dato : 22-11-03 17:17

Mathias typed something like this:
> [...]
> Han har internet fra en antenneforening , kan det være forklaringen?
> Er der andre steder, hvor man kan hente dansk musik?

Fona, Merlin, Bilka, OBS og jeg kunne blive ved!
(sorry! kunne ikke lade være)

--

/DonE

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-11-03 17:22

"Mathias" <mathias@nonne.tld> skrev i en meddelelse
> Han har internet fra en antenneforening , kan det være forklaringen?

Tilsluttet TDC ?

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Mathias

Dato : 22-11-03 20:34

"

Har prøvet, men får svaret "No such group"

Fra : Morten Bowman

Dato : 23-11-03 15:18

On Sat, 22 Nov 2003 15:50:01 GMT, Mathias <mathias@nonne.tld> wrote:

> [...]
>Han har internet fra en antenneforening , kan det være forklaringen? Er der
>andre steder, hvor man kan hente dansk musik?

Jeg tror kun at Stofa og TDC har binære grupper i Dk nu.
Prøv http://news.cis.dfn.de/index.html

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 23-11-03 16:34

Den 23 nov 2003 skrev Morten Bowman i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg tror kun at Stofa og TDC har binære grupper i Dk nu.
> Prøv http://news.cis.dfn.de/index.html

Den har ændret navn til news.individual.net

Men den har ikke binære: http://news.individual.net/rules.html

Lars Klintholm

Fra : Mathias

Dato : 23-11-03 17:25

Tak for svarene. Selv har jeg Tiscali og kan hente alle de binære grupper.
Men jeg forstår ikke, hvorfor der er lukket for musik men ikke for ex.
pornofilm. Det er der da ingen logik i...
Mvh Mathias.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 23-11-03 18:38

Mathias wrote :

> Tak for svarene. Selv har jeg Tiscali og kan hente alle de binære
> grupper. Men jeg forstår ikke, hvorfor der er lukket for musik men
> ikke for ex. pornofilm. Det er der da ingen logik i...

Den officielle udmelding var at det udelukkende skyldtes at belastningen
var større for de nu lukkede grupper. En anden forklaring kunne være, at
rettighedshaverne for musik og film er mere "aggressive" end
rettighedshavene for erotisk materiale.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-11-03 00:10

On Sun, 23 Nov 2003 16:33:38 +0100, Lars Klintholm
<nospam2003@klintholm.com> wrote:

>Den 23 nov 2003 skrev Morten Bowman i
>dk.edb.internet.software.mail+news:

>Den har ændret navn til news.individual.net
>
>Men den har ikke binære: http://news.individual.net/rules.html

Du har fuldstændig ret