Microsoft Outlook (ikke OE) Hvor gemmes ma~
Fra : Peter Holm

Dato : 21-11-03 10:30

Hejsa,
Jeg forsøger at flytte min kammerats mails fra hans gamle maskine til den
nye.
Når jeg normalt flytter en Outlook Express konto sker det uden problemer ved
at lokalisere filerne her:

F:\Documents and Settings\Peter Holm\Local Settings\Application
Data\Identities\{F9D5E06B-5A67-4E5B-A50C-A7204F010CD9}\Microsoft\Outlook
Express

Men hvor gemmer Microsoft Outlook filerne?

Jeg bruger Windows XP

Mvh

Peter

Fra : BJ Denmark

Dato : 21-11-03 12:45

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Men hvor gemmer Microsoft Outlook filerne?

Søg efter en *.pst - fil.

--
BJ

Jeg har endnu tilgode at se den dag, hvor argumentet
"Du er en idiot" for nogen til at indse, at de ikke har ret.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-11-03 15:09

BJ Denmark skrev i et indlæg på usenet:
> Søg efter en *.pst - fil.

Man behøver nu ikke søge - hvis man går op i "Filer" menuen, så er der
et punkt, der hedder "Datafilstyring" - det viser hvor datatfilen
ligger - og der kan man også flytte den, hvis man har de lyster

Min ligger i:

\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Application
Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : Peter Holm

Dato : 21-11-03 16:31

Jan Vestergaard wrote:

> [...]
>
> Min ligger i:
>
> \Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Application

tak.

Mvh
Peter