Outlook, spam og SpamPal
Fra : Mathias

Dato : 19-11-03 20:20

Jeg har et problem med Outlook og spam. Jeg har oprettet et filter men af og
til når jeg modtager spam-mails bliver de ikke lagt over i min spam-mappe.
SpamPal registrerer dem som spam, men outlook lader dem bare ligge i min
Indbakke.

Når jeg så går ind i "Funktioner" og "Guiden Regler" og vælger Kør nu, vil
den godt fjerne den fra Indbakken.

Hvad kan der være galt? Kan det være en bug i Outlook.

--
Venlig hilsen

Mathias

Fjern de to "x" fra e-mail
e-mail: mathiasx@edbx.dk

Fra : Mathias

Dato : 19-11-03 20:58

Har fundet ud af problemet kun opstår når Outlook har været lukket og jeg så
åbner den. Filteret virker godt nok når Outlook er åben og jeg så modtager
nye mails.

Nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det.

Fra : Calle.

Dato : 19-11-03 22:19

Mathias wrote:
> [...]
> dem bare ligge i min Indbakke.
>
> Når jeg så går ind i "Funktioner" og "Guiden Regler" og vælger Kør
> nu, vil den godt fjerne den fra Indbakken.

har samme problem i express.
Det sker kun engang imellem, men uden at jeg har kunnet finde noget system i
det.
Jeg har mistanke om, at det er hvis spammen er sendt til en af de mailadr.
der videresender til den jeg bruger, men er ikke sikker.

--
Calle

Fra : Mathias

Dato : 19-11-03 22:24

Ok, men som jeg har skrevet mener jeg i hvert fald at kunne finde et system
i form af at det kun sker for mig når Outlook har været lukket. Det er dog
meget irriterende alligevel.

Fra : Calle.

Dato : 19-11-03 22:29

Mathias wrote:
> Ok, men som jeg har skrevet mener jeg i hvert fald at kunne finde et
> system i form af at det kun sker for mig når Outlook har været
> lukket. Det er dog meget irriterende alligevel.

mener du helt lukket, eller minimeret.
Når den er helt lukket burde den jo ikke tjekke for mail.

--
Calle

Fra : Mathias

Dato : 20-11-03 00:05

> mener du helt lukket, eller minimeret.
> Når den er helt lukket burde den jo ikke tjekke for mail.

Jeg mener når Outlook er helt lukket, f.eks. når jeg lige har startet
computeren. Når jeg så starter Outlook checker den for mail, og det er her
problemet opstår. Når den er minimeret virker det godt nok.