outlook
Fra : Maria

Dato : 13-11-03 18:06

Jeg er ved at være godt træt af outlook, tit når jeg sender mails sker det,
at jeg får mailen retur med flg. besked:

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

Fra : Frank W.

Dato : 13-11-03 19:07

On Thu, 13 Nov 2003 18:06:15 +0100, Maria wrote:

> Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):
>
> 'xxxx@mail.dk' den 13-11-2003 18:05
> 550 relaying mail to mail.dk is not allowed

Hvad skriver du i SMTPSERVER i dit mailprogram. Jeg gætter på at du har
skrevet mail.dk ? prøv med smtp.mail.dk istedet.

Hilsen
Frank W.

Fra : Jørgen Lerche Nielse~

Dato : 19-11-03 20:26

Hej
Selv med den rigtige opsætning smtp.mail.dk, så får jeg også tit samme
besked i Outlook og må sende igen. Jeg troede det havde noget at gøre med
serveren hos TeleDanmark. Jeg har ADSL.
Meget irriterende.
Hvad kan der gøres?
Hilsen