gratis, dansk mailprogram?
Fra : Maria

Dato : 13-11-03 15:41

Jeg har allerede outlook + outlook express, men vil gerne prøve et nyt som
er på dansk.

Hvilke andre mailprogrammer findes der på dansk, som er gratis og lige så
godt som outlook express??

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 13-11-03 15:54

Maria <sletmaria@sletfjong.dk> wrote in
newsryky11fhv45exk@news.tele.dk:

> Jeg har allerede outlook + outlook express, men vil gerne prøve et nyt
> som er på dansk.
>
> Hvilke andre mailprogrammer findes der på dansk, som er gratis og lige
> så godt som outlook express??

Det kommer jo helt fundstændigt an på hvad du mener et godt mailprogram
skal kunne.

Men jeg kan da varmt anbefale Opera's M2 som du også har brugt til at poste
din besked med.

--
Personal: <http://www.solitude.dk>
File Thingie - PHP File Manager <http://www.solitude.dk/filethingie/>

Fra : Maria

Dato : 13-11-03 16:29

Det skal være et program noget lign. outlook eller outlook express.

Jeg skal IKKE have nyhedsgrupperne og mine mails i samme program.

Fra : Leony

Dato : 13-11-03 18:05

"Maria" <sletmaria@sletfjong.dk> skrev i en meddelelse
newsryk1ajxpv45exk@news.tele.dk

> Det skal være et program noget lign. outlook eller outlook express.

Der er masser af E-mail klienter her:
http://tucows.worldonline.dk/mail95_default.html
Hvad der lige falder i din smag ved jeg ikke, så prøv nogle stykker.

Kan dog fortælle at en del er glade for "THe Bat", "Pocomail" eller
"Incredimail".
Om de kan fåes på dansk ved jeg ikke.

> Jeg skal IKKE have nyhedsgrupperne og mine mails i samme program.

Af ren nysgerrighed: Hvorfor ikke?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 13-11-03 19:03

Maria <sletmaria@sletfjong.dk> posting:

>Jeg skal IKKE have nyhedsgrupperne og mine mails i samme program.

Hvorfor ikke?

I det tilfælde har du ikke meget at vælge mellem, mig bekendt: Opera
og Mozilla

PS: kan du ikke skrive dit svar _under_ det, du svarer på, og fjerne
det af det gamle, der ikke direkte er relevant for at forstå dit
svar i sammenhæng? Se

What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.
--Unknown

Fra : Maria

Dato : 13-11-03 20:50

> Jeg skal IKKE have nyhedsgrupperne og mine mails i samme program.
>
> Hvorfor ikke?
>
> I det tilfælde har du ikke meget at vælge mellem, mig bekendt: Opera
> og Mozilla

Jeg ønsker bare at have det i hver sit program, fordi jeg har en del mail
adresser pga. jeg går på auktion også.

Derfor vil jeg gerne have et mailprogram + Opera som jeg kun øsnker at
bruge til nyhedslæser.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 13-11-03 23:51

On Thu, 13 Nov 2003 20:49:55 +0100, Maria <sletmaria@sletfjong.dk>
wrote:

>Derfor vil jeg gerne have et mailprogram + Opera som jeg kun øsnker at
>bruge til nyhedslæser.

Hvad med Mozill's Thunderbird?

http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

(slet fejlen i min email adresse)

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 14-11-03 12:35

Fra : Maria

Dato : 14-11-03 21:13

Fri, 14 Nov 2003 11:35:11 +0000 (UTC), Christian Bohr-Halling
<nospam@direkte.org> skrev:

> Maria sletmaria@sletfjong.dk posting:

> Du kan fint have flere kontoer i Opera. Hvad er det helt præcist, det er,
> du ønsker/mangler i Operas måde at håndtere mails på?

Jeg aner ikke hvordan man bruger Opera til andet end nyhedslæser, men det
jeg ønsker er et program som ligger sig i min bundlinje på win XP, når jeg
har det åbent, så jeg kan hoppe rundt i flere programmer på samme tid, da
jeg ofte bruger 2 forskellige mails konto på en gang, og excel, internet
til mit arbejde.

--
mvh.
Maria

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 15-11-03 17:19

Maria <sletmaria@sletfjong.dk> posting:

>Jeg aner ikke hvordan man bruger Opera til andet end nyhedslæser, men det

Følgende ud fra Opera 7.21 (kan ikke helt huske diverse forskelle
mellem den og 7.11, som du anvender)

E-post / Ny-konto / Alm. e-post (sikkert).. fyld ud (har du
spørgsmål til opsætningen, så post igen).

Hvis du vil oprette flere E-post-kontoer, gør du blot det samme igen

Få Kviklisten frem (F4) og vælg Post. Højre-klik på fx "Alle
meddelelser" (eller andet i det delvindue) og vælg: "Vis kontoer"
--> "Vis Kontovælger" -- på denne måde kan du udvælge de dele, du
vil se.

Og ellers er det blot det samme som ved nyhedsgrupper.

Fra : Poul Erik

Dato : 15-11-03 23:21

On Thu, 13 Nov 2003 15:40:39 +0100, Maria <sletmaria@sletfjong.dk>
wrote:

> [...]
>er på dansk.
>
>Hvilke andre mailprogrammer findes der på dansk, som er gratis og lige så

Det eneste danske mail program, som jeg kan huske er en ældre version
af Pegasus, Hvist nok version 2.53.

Jeg ved ikke hvor det kan downloades, men jeg har det liggende, hvis
det skulle have interesse.

Jeg har selv brugt det tidligere, og ved at det kører uden problemer i
ale versioner af vindows til og med Win2000, så det burde også virke i
XP (har ikke prøvet).

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--