Norton Antispam 2004 aktiveringskode
Fra : Jan Tønder

Dato : 11-11-03 22:30

Hej med jer.

Er der nogle der kan give mig en gyldig Norton Antispam 2004
aktiveringskode? Min virker desværre ikke trods gyldig licens :/.

Jan T

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-11-03 23:04

"Jan Tønder" <jan-tonderNOSPAM@mail.tdcadsl.dk> skrev :

>Er der nogle der kan give mig en gyldig Norton Antispam 2004
>aktiveringskode? Min virker desværre ikke trods gyldig licens :/.

Klag til der, hvor du har købt den, hvis du ikke kan aktivere
den.

Og hvad har det med software.mail+news at gøre?
--
Knud

Fra : Calle.

Dato : 12-11-03 06:52

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Klag til der, hvor du har købt den, hvis du ikke kan aktivere
> den.
>
> Og hvad har det med software.mail+news at gøre?

Nu har SPAM af en gang noget med mails at gøre, og et spam-program tilhører
gruppen software til mailbehandling.
Sommetider er du lige hurtig nok, når du brokker dig over folk.

--
Calle

Fra : Thomas Kaarup

Dato : 15-11-03 00:44

apropos brok. Jeg har nu, desværre, set mange af KGE's indlæg i div. ng, og
vil, uden at vide det, være sikker på at næsten 80% af hans indlæg handler
om det faktum at alle andre ikke er så perfekte som ham selv.... Damn du må
være en fornøjelse at leve sammen med til hverdag

--
Thomas K