Outlook: Re: ved svar
Fra : kristian mikael de f~

Dato : 04-11-03 23:45

En af mine bekendte vil meget gerne have sin Outlook 2000 til at følge
RFC-2822, men kan ikke finde ud af hvor det gøres.
Det er _ikke_ OE.
Er der mon hjælp at hente her?

mvh kmo

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-11-03 23:59

kristian mikael de freitas olesen <kmo@gbmail.invalid> writes:

> En af mine bekendte vil meget gerne have sin Outlook 2000 til at følge
> RFC-2822, men kan ikke finde ud af hvor det gøres.

Jeg går ud fra at det kun er med hensyn til Subject-headeren vi
snakker om? Ellers er du vist ude i en umulig kamp.

Så vidt jeg husker fra dengang jeg selv var tvunget til at bruge
Outlook, så kan man et eller andet sted finde noget der hedder noget i
stil med "Brug engelske brevhoveder" ... uagtet at Re vist egentlig
stammer fra latin eller noget.

--
Jacob - www.bunk.cc
Make it right before you make it faster.

Fra : Keld H. Mikkelsen

Dato : 05-11-03 03:48

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> [...]
> Outlook, så kan man et eller andet sted finde noget der hedder noget i
> stil med "Brug engelske brevhoveder" ... uagtet at Re vist egentlig

Funktioner - Indstillinger - Postformat - Brug engelsk brevhoved ved svar og
videresendelse.

--
mvh. Keld H. Mikkelsen
http://www.jernbanebilleder.dk

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 05-11-03 21:29

On Tue, 04 Nov 2003 23:45:12 +0100, kristian mikael de freitas olesen
<kmo@gbmail.invalid> wrote:

>Er der mon hjælp at hente her?
Det var der.
Jeg takker for svarene, og viderebringer dem til den ulykkelige bruger
af MSO.

mvh kmo