asf video
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 16-04-01 13:46

Jeg har fra en bekendt, der arbejder på Windowsplatform, modtaget en
videofil, hvor der står asf som formatangivelse. Jeg har fået filen i
forbindelse med et privat fremstød for QuickTime. Men nu har jeg altså
ikke været i stand til at komme nogen vegne - hverken ved at åbne eller
importere.
Jeg har også prøvet med Graphic Converter, Real Player og Sound AppFat.
Det er lidt pinligt. Hvordan kommer jeg videre?

Ove Steen Smidt

Fra : Peter Gersmann

Dato : 16-04-01 13:49

In article <1eryoq2.1hn31qwoj95zoN%ossmidt@post11.tele.dk>,
ossmidt@post11.tele.dk (Ove Steen Smidt) wrote:

> Jeg har også prøvet med Graphic Converter, Real Player og Sound AppFat.
> Det er lidt pinligt. Hvordan kommer jeg videre?

Windows Media Player 7 for the Apple Macintosh.

//Peter

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-04-01 14:11

In article <1eryoq2.1hn31qwoj95zoN%ossmidt@post11.tele.dk>,
ossmidt@post11.tele.dk (Ove Steen Smidt) wrote:

> Jeg har fået filen i forbindelse med et privat fremstød for
> QuickTime.

Og så har din Windows-"ven" sendt dig en film i et format MS ikke
tillader andre at skrive codecs til.

"Heldigvis" har MS udgivet Mediaplayer 7 til Mac, så du burde kunne se
filmen.

--
MVH
Martin Edlich (3)