Too many open files
Fra : Michael Hansen

Dato : 16-04-01 13:33

Hej NG !

Jeg er i gang med et større program hvori jeg bruger en del Ttable's og
Tquery's. Men nu kan jeg pludselig ikke længere køre programmet idet jeg får
en fejlmeddelelse som denne:

"Too many open files. You may
need to increase MAXFILEHANDLE limit in IDAPI configuration.
File: C:\temp\Econ Data\Lagerstyring\Del96.MB.
Table: C:\temp\Econ Data\Lagerstyring\Del96.MB.
File: C:\temp\Econ Data\Lagerstyring\Del96.DB."

Jeg kan se at der bliver oprettet en masse af disse *.MB -filer i programmet
mappe.

Er der nogen der kender noget til dette problem ?

Michael Hansen - mbh@it.dk

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 16-04-01 16:00

"Michael Hansen" <mbh@it.dk> wrote in message
> [...]
programmet
> mappe.
>
> Er der nogen der kender noget til dette problem ?

Hej Michael

Hver gang du afbryder dit program, glemmer delphi at ryde op efter dig,
så på et eller andet tidspunkt rammer du "Too many open files".
Du kan enten lukke delphi og starten den igen, eller du kan udskyde
problemet med at sætte MAXFILEHANDLE op til noget stort. Du kan finde
den i din BDE Admin, på fanen "configuration", under system-init (min
står til 500..)

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : Michael Hansen

Dato : 16-04-01 18:46

>du kan udskyde
>problemet med at sætte MAXFILEHANDLE op til noget stort. Du kan finde
>den i din BDE Admin, på fanen "configuration", under system-init (min
>står til 500..)

Tak - Det løste problemet !!

Michael Hansen - mbh@it.dk