Virago forsikring?????????
Fra : Morten Dahl

Dato : 16-04-01 13:14

Hejsa i grupen.

Jeg har en kammerat på 27år som lige har købt en virago 535, som han
selvfølgelig gerne vil have forsikret, og han har ringet til forsk.
forsikringsselskaber og det billigst han kunne få var 6900kr for kasko og
ansvar, og da både han og jeg syntes at det er meget dyrt, vil vi garne vide
følgende, kan det passe at man som 27årig, med egen forsikring på bil (BMW
323I) (og for så at gøre det rigtig godt så er han også køre han også taxa).
Ikke kan overføre sin skade fri år fra bil til MC? Og at man som 27årig skal
give så meget for at få en virago forsikret? Han fik også en pris ved TopDK
og den var 7600kr alt inc. men det er også næsten det samme som jeg giver
for min Fazer og jeg er kun 21år. JA jeg fatter ikke en meter.

MVH
Morten Dahl
FAZER '00

PS. Håber i vil hjælpe os.

Fra : RadioMan

Dato : 16-04-01 14:17

--
"Everything i write will be misunderstood. Please do not be angry. I'm just
a Dumb Blonde Danish Boy"
Morten Dahl <mogi@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> selvfølgelig gerne vil have forsikret, og han har ringet til forsk.
> forsikringsselskaber og det billigst han kunne få var 6900kr for kasko og

- Jeg gir 4000 for en Honda Shadow ( 500 ), friskade og fast pris, ingne
selvrisiko blablabla, ved alm. brand.
Af ting kan nævnes: Har alle andre forsikringer der, har været kunde der i
LAAAANG tid, er 26 år...
( Prisen skilder v. 26 År v. Alm. Brand )
Der er en CB750 forsikret til samme pris ( 73 HK ), så mon ikke du sklle
skifte forsikringsselskab, eller ihvertfald få nogen tilbud???
Andre forsikringer:

Indbo : 680.000,- Maks dækning
Privat ulykke : 3.500.000,- Maks dækning
Erhverv ansvar: 10.000.000,- Maks dækning
Tunet Golf GTI 88'
2* motorcykler...

RadioMan

Fra : Jens U

Dato : 16-04-01 15:52

Morten Dahl skrev ...
>Hejsa i grupen.
>
>Jeg har en kammerat på 27år som lige har købt en virago 535, som han
>selvfølgelig gerne vil have forsikret,

Har i kikket her http://www.viragomcclub.dk/ under forsikring
eller den direkte http://www.topdanmark.dk/gruppe/virago.html

Måske http://www.mctouringclub.dk/ sådan generelt.
Citat fra web:
"MC Touring Club har sin egen forsikringsgruppe i Topdanmark.
Har du kørt skadefri i mindst 2 år eller haft kørekort i 5 år, det må godt være til bil,
kan du være med og derved få 15% lavere præmie på MC-forsikring.
For at få forsikringsrabat skal du være fuldgyldig medlem."
Citat slut.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere - der kun køre Virago for sjov
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Flemming Petrich Jen~

Dato : 17-04-01 16:46

XV535S 1994
Ved topdk - kr. 1947,00 med de her forhøjelser der kommer i løbet af året
skal betale beløbet når forsikringen fornyes pr. 01.09
Incl. kasko ansvar - dækningsgrad på maskinen - 100.000,00
Ok de skulle have de andre forsikringer også men ok det er en Virago
forsikring - meld dig ind i Virago klub DK
ooooggggg snak med dem
Hilsen
Flemming XV535S