Kan du skrive en Macro ?
Fra : J.K.Arning

Dato : 28-11-03 22:51

Der skulle vel ikke lige sidde en haj derude der kan skrive
en macro til Outlook der eksporterer alle mobilnumre fra
Contacts ud i en helt almindelig *.txt fil ?

Det skal _kun_ være mobilnumrene
Det skal være uden evt. landekoder

Jeg tror ikke det spilder den store rolle men macroen skal
afvikles i en Outlook 2003 UK

Er der en der kan fikse det ?

Det ville være herligt.

Regards

Fra : Peter Hohnen

Dato : 30-11-03 20:30

On Fri, 28 Nov 2003 21:51:02 GMT, "J.K.Arning"
<news@_NO_SPAM_arning.dk> wrote:

>Der skulle vel ikke lige sidde en haj derude der kan skrive
>en macro til Outlook der eksporterer alle mobilnumre fra
>Contacts ud i en helt almindelig *.txt fil ?

Skal det være en makro?

Du kan vælge Filer/ ImportExport/ Eksporter til en .txt fil

og så blot vælge at eksportere et enkelt felt.

Løser det problemet?

Peter Hohnen

Fra : J.K.Arning

Dato : 01-12-03 10:03

Peter Hohnen wrote:
> [...]
>
> Du kan vælge Filer/ ImportExport/ Eksporter til en .txt
> fil
>
> og så blot vælge at eksportere et enkelt felt.

Hmm .. det prøver jeg lige
Sidt jeg så på den funktion endte det i det rene kaos
men det var selvfølgeligt også et par office pakker siden

Tak for tippet jeg prøver det .

Regards