Civ 3 og workers!
Fra : Casper Bang

Dato : 28-11-03 22:22

Hej,

Jeg er begyndt at spille civilization 3 en smule igen... genialt spil.
Det er bare lidt irriaterende at man skal vente op til adskillige minutter
på at se alle sine workes rykke rundt (når de er sat på auto).
Er der ikke en måde hvor man kan slå dem fra, så de stadig arbejder, men
bare skjult? Hver runde tager AL for lang tid når man skal se dem hoppe
rundt hele tiden :(

Håber i kan hjælpe.

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 28-11-03 23:55

Jeg er enig i at det er et genialt spil... men netop på grund af ventetiden
mellem runderne, har jeg ikke formået at gennemføre et spil endnu... ...
min 1400GHz er for laaaangsom. Jeg spiller stadig hellere Civ2, hvor jeg kun
sjældent får bank i 'diety' level... .

Løsning på dit problem: Måske dette: I opsætningen (options) kan du fjerne
nogle hakker i de ruder, der handler om at se sine egne brikker animeret...
jeg tror de hedder 'fast piece slide' og/eller 'animate own pieces'.

VH/Søren

Fra : Ivan G

Dato : 29-11-03 01:09

"Søren Rasmussen" <spam@remorbiter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mellem runderne, har jeg ikke formået at gennemføre et spil endnu...
> min 1400GHz er for laaaangsom. Jeg spiller stadig hellere Civ2, hvor jeg

DAMN! Manden kalder en 1400GHz for langsom......Gad godt vide hvilken
dimension han kommer fra?

Ivan G

Fra : Jan Vagle

Dato : 29-11-03 02:05

Ivan G wrote:

> [...]
>
> ventetiden

> kun

> DAMN! Manden kalder en 1400GHz for langsom......Gad godt vide hvilken

Tilogmed min 2.666@3.2 er lansom når rett og alt begynner å blil stort...

Søren: når du har +13000 i deity.. skal vi snakkes.. ;)

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 29-11-03 08:57

"Jan Vagle" <bonesREMOVE@broadpark.no> wrote in message

> Søren: når du har +13000 i deity.. skal vi snakkes.. ;)

Wheeeee! Jeg bøjer mig i støvet... . Jeg kan ikke huske mit bedste
resultat, men det er vist i nærheden af 140% med 55.000.000 indbyggere og
rumskib på vej...

VH/Søren

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 29-11-03 08:54

Jeg er osse selv rystet.... Men når man skal vente op til 15-20 sekunder
mellem runderne bliver man altså træt af spillet! Desuden er jeg trist over,
at man skal dobbeltklikke ustandseligt... af en eller anden årsag kan man
ikke f.eks. komme ind på sine rådgiveres ved et enkeltklik på ikonet... der
skal hele tiden dobbeltklikkes...

VH/Søren

Fra : Casper Bang

Dato : 29-11-03 09:45

> af en eller anden årsag kan man
> ikke f.eks. komme ind på sine rådgiveres ved et enkeltklik på ikonet...
der
> skal hele tiden dobbeltklikkes...

Det problem har jeg så godt nok ikke... min tager imod ved første klik.

Fra : Casper Bang

Dato : 29-11-03 09:46

> [...]
animeret...
> jeg tror de hedder 'fast piece slide' og/eller 'animate own pieces'.

Well, det eneste den knap gør at man ikke ser dem "gå" men kun "rykke"...
det vil sige, animationen er der ikke, men man skal stadig se hvor de
flytter sig hen etc...

Findes der virkligt ikke en måde at fjerne de workers helt på? At have dem
er jo nødvendigt, men at se dem er ikke...

Håber i kan hjælpe mig lidt ;)

Fra : Casper Bang

Dato : 29-11-03 09:48

> min 1400GHz er for laaaangsom.

Vil lige nævne at jeg da har gennemført de første 10 spil... min er 1200
MhZ. Har godt nok overvejet at købe en ny 3 GhZ, men det er så en anden
snak.

Med det sagt, er det ikke computeren der sætter grænsen i vores tilfælde...
enhederne skal jo trods alt vises lige meget hvor hurtig computeren er.