PGP disk får min xp til at fryse når den s~
Fra : kirsten

Dato : 28-11-03 12:27

PGP disk kan godt krypetere volumen men når den skal formatere går den ned
så hårdt at den tager xp med dette gentager sig med andre
krypteringsprogrammer.
Men xp er fuldt opdateret og kører ellers stabilt jeg har kørt virus scanner
og intet fundet men er der en eller anden indstilling i min opsætning af xp
der er sat forkert .
Det skal lige siges at PGP disk tidligere har fungeret fint men efter jeg
har opdateret xp komplet får jeg ovenstående fejl om opdateringen egentlig
her noget med PGP disk formateringen at gøre ved jeg ikke ,håber der er
nogen der kan give mig et godt råd om hvad jeg skal gøre eller hvad årsagen
kan skyldes .
venlig hilsen
kirsten