Outlook 2000 SR1
Fra : Profilius

Dato : 28-11-03 10:31

Hej

Jeg har Outlook via vores egen firma Exchange server.
Når jeg modtager en mail sender den altid svar tilbage på at jeg har læst
mailen vis afs. har ønsket dette. Ganske god facilitet.
Når jeg har ferie har jeg sat mit "ikke til stede" funktion til som giver
afsenderen besked på at jeg ikke er der.
Men så er problemet lige at når jeg ligge skal "kikke mails" i ferien sender
den svar tilbage om at jeg har set vedkommendes mail hvilket jo måske gør at
han forventer et svar selvom han har set min "ikke til stede" meddelse.
Kan man på nogen måde forhindre at den sender denne meddelse tilbage om læst
mail at i det mindste at den først bliver sendt når man slår "ikke tilstede"
funktionen fra igen ?

profil@sol.dk

"Kedsomhed er når du ikke oplever
information der gør en forskel"
Alfred Bion 1956

Fra : pre

Dato : 28-11-03 11:30

Er det ikke lige den situation der løses med reglen Undtagelser?
pre

Fra : Profilius

Dato : 29-11-03 06:56

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ikke lige den situation der løses med reglen Undtagelser?

Hej
Hvis det er det, må det være en regel der kan sættes op på Exchange
serveren da jeg ikke kan se en regel lokal som ser ud til at klare
opgaven.

Profil

Fra : pre

Dato : 29-11-03 09:06

1: Stop reading more rules
2: Svjh. kan man under Web-læsning af mail foretage forskellige aktioner.
3: The short answer is, yes, it is possible through what Microsoft calls
"custom actions." You may have seen the "perform a custom action"
checkbox at the bottom of the list of actions in RW.
In Exchange (connecting to Exchange Server), when you choose Tools | Inbox
Assistant |
Add (or Edit) Rule, you see a Custom checkbox on the Add (or Edit) Rule
dialog box for Custom. The dropdown list to it will be blank unless custom
actions have been installed as Exchange extensions on your system.
4: Se yderligere www.slipstick.com . Brug som søgeord: