Hjælp - min pc fryser
Fra : Linda & Lars

Dato : 28-11-03 01:07

Jeg har lige købt Pirates of the Caribbean, og det starter fint op, og kan
køre i kortere eller længere tid, men på et tidspunkt fryser billedet helt,
og det eneste jeg kan gøre er at trykke på resetknappen.
Min pc er på 2,6 ghz, 512 mb ddr-ram, 128 mb grafikkort (ati 9600), kører
med Xp Pro.
Spillet er orig.

Nogen der kan hjælpe?

Lars

Fra : Cinnober

Dato : 28-11-03 12:23

"Linda & Lars" <larsgantzhorn@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og det eneste jeg kan gøre er at trykke på resetknappen.
> Min pc er på 2,6 ghz, 512 mb ddr-ram, 128 mb grafikkort (ati 9600), kører

Hvad gør den ved andre spil?? Kører de som de skal???

Fra : Linda & Lars

Dato : 28-11-03 16:43

Ja, jeg flere andre spil, også nogle der har højere systemkrav, og de kører
fejlfri!

Lars

Fra : Brian Lund

Dato : 29-11-03 02:42

> [...]
> og det eneste jeg kan gøre er at trykke på resetknappen.
> Min pc er på 2,6 ghz, 512 mb ddr-ram, 128 mb grafikkort (ati 9600), kører

Prøv at opdatere til de nyeste grafikkort drivere. Har du husket at
installere driverne til dit bundkort? Jeg har selv haft problemer med nogen
asus bundkort hvor spil frøs eller kørte meget langsomt indtil jeg
installerede bundkort-AGP driveren :)

Brian