Andet multimedie
bentjuul 3670
Gran grafik, tile
Fra : Anders Petersen

Dato : 27-11-03 23:37

Hej

Højtiden nærmer sig og... (i virkeligheden er det til et hæderligt formål):

Jeg har - uden held - søgt efter closeup-billeder af gran, gerne i en
færdig 'tile', så den kan bruges som pattern uden synlige overgange;
planen var at dække et område i et billede med "en stor bunke gran".

Kender nogen til noget? Eller skal man selv i gang med kamera og
tile-fabrikation?

På forhånd tak,

Anders

Fra : Kurt Lund

Dato : 27-11-03 23:56

Anders Petersen skrev:

> Jeg har - uden held - søgt efter closeup-billeder af gran, gerne i en
> færdig 'tile', så den kan bruges som pattern uden synlige overgange;
> planen var at dække et område i et billede med "en stor bunke gran".

Hvad med http://lundfamilien.friserverplads.dk/gran.jpg

Billedet er 2048*1536 pixel og fylder 1,41MB, så du behøver ikke tile
det.

Fundet på 10 sekunder på www.sxc.hu

--
Kurt Lund