Lidt om Imperials ombygning
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-11-03 23:02

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-11-03 01:12

Michael Lund Sørensen skrev :

> eller blot
> http://www.sonybiz.net/dk

Beklager at det lange link ikke virker!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : PerX ...

Dato : 28-11-03 15:32

In article <3fc692ec$0$27413$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
laeses_ikke@gromit.dk says...
> Michael Lund Sørensen skrev :
>
> > eller blot
> > http://www.sonybiz.net/dk
>
> Beklager at det lange link ikke virker!

Det er nærmere dem som har forsøgt at lave websitet som skal undskylde.

Iøvrigt er det ikke en vildt interssant pressemeddelse, en masse ævl om
en ombygning som ikke har gjort det bedre at gå i Imperial (snarre værre)
og som vel er deres undskyldning for at sætte priserne op på biletter.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 29-11-03 15:16

PerX ... wrote:
> Iøvrigt er det ikke en vildt interssant pressemeddelse, en masse ævl om
> en ombygning som ikke har gjort det bedre at gå i Imperial (snarre værre)
> og som vel er deres undskyldning for at sætte priserne op på biletter.

Helt enig. En ting jeg bed mærke i var:

> Installationen er unik, blandt andet fordi biografpersonalet kan
vælge, hvad der skal vises skærm for skærm.

Interessant information. Bare ærgeligt at sidst jeg var derinde lod det
til at de kørte de traileren til Master and Commander i konstant loop.
Jeg så i hvert tilfælde intet andet før jeg skulle ind og se film.

Har dog svært ved at se hvordan opstillingen af utallige reklamesøjler
(i form af plasmaskærme) er en forbedring :(

Tenz.

Fra : PerX ...

Dato : 30-11-03 06:45

In article <3FC8AA36.4030807@hotmail.com>, tenzel_kim@hotmail.com says...
> [...]
>
> Har dog svært ved at se hvordan opstillingen af utallige reklamesøjler
> (i form af plasmaskærme) er en forbedring :(

Nej, det er lige lovlig 'amerikaniseret' - nu også med højttalere på
toilettet hvor de kører reklamer! (Hvis det så endda var lydsporet for
den film de viste, så gik man ikke glip af så meget hvis man lige blev
nødt til at løbe under filmen :)

Fra : Tenzel Kim

Dato : 30-11-03 13:05

PerX ... wrote:
> [...]
> toilettet hvor de kører reklamer! (Hvis det så endda var lydsporet for
> den film de viste, så gik man ikke glip af så meget hvis man lige blev

Se det ville rent faktisk ha været en rigtig god ide. Og med det nye
udstyr hvor de tilsyneladende ikke behøver køre det samme lyd og billede
på alle skærme/højtalere kunne man nøjes med at spille lydsporet fra
filmen på toiletterne oppe på første sal.

Tenz.

Fra : Ole Kofoed

Dato : 28-11-03 21:54

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse