Rainbow Six 3
Fra : MO

Dato : 27-11-03 22:27

Hej. Er der nogen der kender noget til hak i
Rainbow Six 3 - Raveshield ??
MO

Fra : Thomas Hjort

Dato : 27-11-03 22:38

"MO" <madsolsen@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Er der nogen der kender noget til hak i
> Rainbow Six 3 - Raveshield ??
> MO

Hak i?

Mvh Thomas

Fra : Larsen

Dato : 27-11-03 23:03

> Hak i?

der menes sikkert lag, skærmen fryser (det er jo vinter:), lav frame rate
eller lignende......

MO, du bliver nok nødt til at fortælle lidt om hvilken puter du har (cpu,
ram, skærmkort, er det både i singleplayer og når du spiller på nettet osv.)
hvis vi skal have en chance for at hjælpe dig.

mvh

Larsen

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 28-11-03 20:59

"MO" <madsolsen@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Er der nogen der kender noget til hak i
> Rainbow Six 3 - Raveshield ??
> MO

Jep.

Der er flere forskellige slags "lag"

Bulletlag: Man skyder men kuglen kommer forsinket frem til dens mål

Triggerlag: Når man møder terrorister, og skal til at skyde, lagger spillet
og falder til 10-20 fps.

Jeg havde ovenstående problemer. De nyere patches løste noget af problemet,
men en opgradering af ram løste problemet 100%.

Det underlige er, at det lader til at køre fantastisk på ældre pc'ere, mens
der er en del der har haft problemer med det på nye PC'ere.

Jeg havde:
2.6Ghz
256 mb 3200 ram
9800 Pro kort

Jeg opgraderede mine ram til 1278mb, og alt kører sweeeeeet like silk.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Mads Bahrt

Dato : 29-11-03 02:36

Morten Holberg Nielsen wrote:
> [...]
> 256 mb 3200 ram
> 9800 Pro kort
>
> Jeg opgraderede mine ram til 1278mb, og alt kører sweeeeeet like silk.

Jeg tror det var din rammængde der var problemet - jeg har både kørt det
på en Duron 1200 MHz med 512 MB RAM og min nuværende 2.6 GHz P4 med en
GB RAM. Begge dele kørte fortrinligt.

MVH
Mads