Et Stort lyspunkt
Fra : Minimee

Dato : 27-11-03 19:56

Et lyspunkt fra mig til alle.

fra 168 - 149,3 på ca 2 mdr.......

En varm tak til min søde veninde, for at støtte, rådgive og give mig SÅ
meget......

Klø på drenge og piger.....

Pst. Hun ved jo hvad hun har vundet, nu hun støtter mig så det basker...!!

Fra : Steffen E. Jensen

Dato : 29-11-03 14:03

"Minimee" <dsl92130@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Et lyspunkt fra mig til alle.
>
> fra 168 - 149,3 på ca 2 mdr.......

Det er sku flot, hvis du fortsætter med den hast ja så varer det ikke længe
inden at dit austin powers navn minimee passer perfekt

mvh
Steffen

Fra : Maria

Dato : 03-12-03 20:41

"Steffen E. Jensen" <sej2001dk@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
længe
> inden at dit austin powers navn minimee passer perfekt

Hjertelig tillykke det er virkelig flot =o)
Keep the good hope*;0)
MVH Maria

Fra : Minimee

Dato : 04-12-03 20:39

"Maria" <maria@dev.null.invalid> skrev i en meddelelse

> "Steffen E. Jensen" <sej2001dk@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> længe

> Hjertelig tillykke det er virkelig flot =o)
> Keep the good hope*;0)
> MVH Maria
>
>Ooooooog jeg har nu tabt mig lidt mere, 168,5 står den på.....he he..... i
andre kan også, ved i godt det????*smiler*

Fra : PerX ...

Dato : 06-12-03 16:38

In article <bqo2nm$1bt0$1@news.cybercity.dk>, dsl92130@vip.cybercity.dk
says...

> andre kan også, ved i godt det????*smiler*

¨Det kommer an på psyken.

Fra : Minimee

Dato : 09-12-03 08:39

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <bqo2nm$1bt0$1@news.cybercity.dk>, dsl92130@vip.cybercity.dk
> says...

> ¨Det kommer an på psyken.

::::::::Jep, du skal ville for at kunne, har haft et par dage hvor lysten ik
har været så stor, meeeeeen, nu kører vi videre.......

Jeg vil gerne tage initiativ til en støttegruppe, hvor vi kanudveksle lidt
erfaringer, tage os lidt af hinanden, så er i lidt ensomme om jeres fedme,
hallo, så er jeg her.......

Kh til alle
"Jeg er ikke gud, men en af hans favoritter, derfor gør jeg det, med det
skævesmil, du ved nok"

Fra : Minimee

Dato : 09-12-03 08:45