ddv og julefrokost
Fra : Futte

Dato : 27-11-03 15:30

Hej

Jeg går til ddv og det har jeg gjort i 8 uger nu og hat tat 16kg :) men skal
til julefrokost ja jeg ved godt at maden ikke er så sundt men hvad med hvis
jeg får nogle øl og måske snaps vil det på virke min vægt meget med den ene
aften hvor jeg er uden for mit skema.

MVH
Futte

Fra : Louise K

Dato : 30-11-03 01:19

Jeg har ikke selv vægtproblemer, men kender alligevel lidt til DDV fra min
kollega. Jeg ved at hvis hun skal i byen og spise "forbudte" ting, motionere
hun ofte for at tjene ekstra points. Hun synder engang i mellem uden hun kan
se det på sin vægt.
Held & lykke.

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 30-11-03 11:40

Jeg ved at hvis hun skal i byen og spise "forbudte" ting, motionere
> hun ofte for at tjene ekstra points. Hun synder engang i mellem uden hun
> [...]

Hmm... nu bliver jeg en smule irriteret. Hvis man ikke ved noget om
konceptet, skal man IKKE udtale sig. Hos DDV er der ikke noget, der hedder
at spare points op via motion. Enten synder man eller også gør man ikke!

Alkohol vil sikkert påvirke din vægt, men det må du så opveje, om du synes
er ok. Desværre er der ingen nem løsning på "problemet" .

Mvh.
Mette

Fra : Kim Hansen

Dato : 30-11-03 12:27

Mette Nylander Sørup wrote:

> [...]
>
> Alkohol vil sikkert påvirke din vægt, men det må du så opveje, om du synes
> er ok. Desværre er der ingen nem løsning på "problemet" .

Det ved jeg godt Mette
Men jeg fik heller ikke noget kun lidt mad men ik så meget vil jo ikke tage
meget på nu hvor jeg har smidt 16kg på de første 2mdr hos DDV men hvis der
kommer lidt på er det bare at gå til den igen.
MVH
Futte

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 30-11-03 14:16

"Mette Nylander Sørup" <bio_freak1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm... nu bliver jeg en smule irriteret. Hvis man ikke ved noget
> om konceptet, skal man IKKE udtale sig.

Louise udtalte sig strengt taget ikke om DDV - men om hendes venindes
"synder" *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 30-11-03 18:12

> Louise udtalte sig strengt taget ikke om DDV - men om hendes venindes
> "synder" *S*

Hej Lisbeth

Hvis vi endelig skal være helt korrekt, tror jeg, hun har blandt to
koncepter sammen. Hos vægtvogterne er det nemlig muligt "at spare" point
sammen til f.eks en tur i byen. Jeg synes bare ikke, man skal udtale sig,
hvis man ikke er sikker i sin sag, man skulle jeg helst ikke vildlede .

Mvh.
Mette

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 30-11-03 18:18

Jeg synes bare ikke, man skal udtale sig,
> hvis man ikke er sikker i sin sag, man skulle jeg helst ikke vildlede .

Hov..... der skulle stå.... man skulle jo helst ikke vildlede .

Mvh.
Mette