135kg -> 75kg
Fra : Ukendt

Dato : 27-11-03 07:53

Ja.. der er lang vej endnu.. Men hvis jeg bliver ved med at spise
sundt, og dyrker 1½times motion om dagen (med puls på ca. 70% af
maxpuls 1 time) Hvor lang tid vil der så gå før jeg er kommet til mit
mål? (ja.. jeg ved godt det er et stort mål, men mine erfaringer med
mig selv siger mig det er bedre at sætte det endelige mål først som
sidst)

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-11-03 07:55

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> mål? (ja.. jeg ved godt det er et stort mål, men mine erfaringer med
> mig selv siger mig det er bedre at sætte det endelige mål først som

Er du kvinde eller mand? Mænd kan som regel tabe sig lettere end kvinder på
grund af større muskelmasse - jo større muskelmasse jo bedre forbrænding.

Om du motionerer med 70% af maxpulsen og hvor længe har ingen betydning for,
hvor hurtigt du taber dig.

At "spise sundt" er ikke nødvendigvis lig med vægttab. Du kan spise usundt
og alligevel tabe dig.

Men forbruger du hver uge 7000 kcalorier mere, end du indtager, kan du tabe
1 kilo om ugen.

Held og lykke med projektet.

Mvh. Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-03 08:18

>Er du kvinde eller mand? Mænd kan som regel tabe sig lettere end kvinder på
>grund af større muskelmasse - jo større muskelmasse jo bedre forbrænding.

Mand, 23 år..

>At "spise sundt" er ikke nødvendigvis lig med vægttab. Du kan spise usundt
>og alligevel tabe dig.

Ja, det er klart. Men skal bare forbrænde mere end man indtager. Men
det går jo nok lidt lidt hurtigere hvis man holder sig fra McD til
max. en gang hver 2. måned.

>Men forbruger du hver uge 7000 kcalorier mere, end du indtager, kan du tabe
>1 kilo om ugen.

Dvs. ca. 1 år

>Held og lykke med projektet.

Jo tak har faktisk været igang siden i sommers. Dog uden
vægt-kontrol.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-11-03 10:53

> Ja, det er klart. Men skal bare forbrænde mere end man indtager. Men
> det går jo nok lidt lidt hurtigere hvis man holder sig fra McD til
> max. en gang hver 2. måned.

Du kan spise McD hver dag, om du vil. Bare du sørger for totalt set at spise
mindre, end du forbruger.

Men vil du leve sundt, så kig også på VÆRDIEN af det, du spiser - hvor meget
det er det værd i vitaminer og mineraler. Og så ryger McD ud til højre
sammen med masser af andet junkfood, fordi det er kalorier uden vitaminer og
mineraler i nævneværdigt omfang.

Og er du vant til at spise junkfood/grillmad/pommes-frites/brød, så kan det
sikkert blive
en fordel for dig at prøve at kigge på blodsukker-balance og glykæmisk
index, så du lærer, hvad der bl.a. styrer din appetit.

Mvh. Lisbeth

Fra : Steffen E. Jensen

Dato : 27-11-03 13:59

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> wrote in message
> [...]
> mål? (ja.. jeg ved godt det er et stort mål, men mine erfaringer med
> mig selv siger mig det er bedre at sætte det endelige mål først som

Hejsa peet

Cykler du stadig meget som motion, eller er du også begyndt med noget
styrketræning?

Så vidt jeg kan læse mig frem til er der en masse fordele ved at lave
styrketræning selvom vægten måske ikke pibler lige så hurtigt af.

1. Muskler fylder mindre end fedt
2. Muskler øger forbrændingen
3. Man taber centimetre hurtigere og undgår måske også en del løs hud
4. Den øgede eller i hvert fald vedligeholdte muskelmasse vil også medvirke
til at man nemmere kan holde sin vægt når man er færdig med vægttabet.

Jeg er selv startet med vægttab for ikke så lang tid siden og må sige at det
selvfølgelig er hårdt til tider, men det virker da som om du er meget
motiveret og har gjort det rigtigt godt indtil nu!

Jeg har vel selv tabt 16+ kg på 3 måneder, men har været utrolig glad for at
lave motions og styrketræning samt spise efter lav-kulhydrat principperne.
Jeg føler mig ikke sulten og jeg får en masse lækker mad når jeg kan tage
mig sammen til at lave det .

Du nævner selv at dit mål er ret langt væk, jeg kender ikke til din
højde/kropskonstruktion osv, men 75 kg er godt nok ikke meget.
Jeg har fået mig en fedtprocent vægt og kan udfra den se at hvis jeg taber
alt fedtvæv jeg har i kroppen ja så vejer jeg stadig mere end din ønskevægt
(og fedtvæv behøver vi i en moderat mængde). En af grundene er at mine
benmuskler osv er rimelige stærke da de har skulle bære rundt på den ekstra
mængde vægt i en masse år samt at jeg har en stor knoglemasse.

Disse fedt procent resultater skal tages med et gran salt så derfor har jeg
også forsøgt at måle mig frem til det vha. www.mybodycomp.com , dog er det
en ret dyr vægt jeg har anskaffet og de 2 resultater ligger inden for det
man kan kalde måleunøjagtighed. Men jeg tror de er bedre til at angive en
udvikling end en præcis værdi.

Hvis du ikke har tid til at gå i et motionstræningscenter, kan man også
klare sig med et sæt tunge håndvægte og så kigge på www.motion-online.dk som
har vældig mange gode øvelser der næsten klare hele kroppen.

Lisbeth nævner at du skal have et underskud på 7000kcal om ugen for at tabe
et kg, jeg har dog også hørt at hvis du har for stort underskud vil kroppen
gå i sult tilstand og minske forbruget. Jeg tror selv på at et fornuftigt
vægttab ligger under de 2 kg om ugen og det gør så at dit ønske om 60 kg vil
tage min ca. 7 måneder hvis det går godt i hele forløbet, som jeg sjældent
har hørt at det gør.

Dog er det vist ligeså svært at holde vægten som at tabe sig, så måske en
permanent og knap så drastisk livsstil vil være at foretrække hvis du skal
kunne leve med det på længere sigt!

Ja det var en masse vrøvl fra min side, men håber noget af det kan bruges.
Jeg har i hvert fald brugt mange timer på at undersøge emnet og synes
bestemt at jeg har fået den viden jeg har brug for for at kunne fortsætte i
den rigtige retning. Forresten hvis du gerne vil holde øje med dit kcal
indtag og derigennem estimere hvor langt tid det vil tage dig ja så kan du
bruge www.fitday.com. Jeg prøvede en uges tid at registrere alt motion og
mad og det gav mig en ide om at jeg havde et underskud på ca 10000 kcal den
uge, hvilket passede godt med mit vægttab på 1.5 kg.

Held og lykke

mvh
Steffen

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-03 12:23

>Cykler du stadig meget som motion, eller er du også begyndt med noget
>styrketræning?

Jeg cykler stadig, men da jeg lige er flyttet til Slagelse. 600m fra
et motionscenter regner jeg med at starte der op som en kompi til min
cykling. (ro-maskine og hvad de ellers har)

> [...]
>til at man nemmere kan holde sin vægt når man er færdig med vægttabet.

Regner også med jeg vil begynde at styrketræne BAGEFTER de 90min
motion. Så må computer blive stående uden at blive tændt de dage ;)

>Jeg er selv startet med vægttab for ikke så lang tid siden og må sige at det
>selvfølgelig er hårdt til tider, men det virker da som om du er meget
>motiveret og har gjort det rigtigt godt indtil nu!

Ja, jeg ved ikke hvad det er. Men det er lige som jeg bare VIL være
slank nu. Måske er det alle de dejlige piger, heh.

> [...]
>Jeg føler mig ikke sulten og jeg får en masse lækker mad når jeg kan tage

Mit problem er tiden.. Jeg kan næsten ikke motionere mere end 90min
uden at skulle presse hverdagen til kanten (arbejde, vasketøjet,
rengøring, fællesskab osv. osv.) Men er måske arbejdsløs her til
foråret. Både godt og skidt ;) Det gode er helt sikkert jeg får mere
tid til motion.

> [...]
>benmuskler osv er rimelige stærke da de har skulle bære rundt på den ekstra
>mængde vægt i en masse år samt at jeg har en stor knoglemasse.

Det er også bare et ca. mål pt. regner med at snakke med en ekspert
når jeg begynder i motionscenter.

>Dog er det vist ligeså svært at holde vægten som at tabe sig, så måske en
>permanent og knap så drastisk livsstil vil være at foretrække hvis du skal
>kunne leve med det på længere sigt!

Er jeg også lidt spændt på, men det må jeg tage til den tid. Så længe
jeg ikke tager slanke-piller e.l. (kun koffienpiller hvilket jeg ikke
betragter som "snyd")

> [...]
>mad og det gav mig en ide om at jeg havde et underskud på ca 10000 kcal den
>uge, hvilket passede godt med mit vægttab på 1.5 kg.

Vil prøve at se om jeg kan nå det efter jeg har cyklet ;)

Fra : Steffen E. Jensen

Dato : 28-11-03 16:05

> Jeg cykler stadig, men da jeg lige er flyttet til Slagelse. 600m fra
> et motionscenter regner jeg med at starte der op som en kompi til min
> cykling. (ro-maskine og hvad de ellers har)

Romaskiner synes jeg er rigtigt gode, og stepmaskiner hvis man kan lide dem.
Den instruktør jeg havde til at starte med slæbte mig med til noget
boksetræning i motionscenteret. Det tog 1½ time og bagefter opdagede jeg en
lang række muskler der kunne gøre ondt i de 3 efterfølgende dage
Spinning skulle også være ret godt og med din mængde cykling må det være
lige noget for dig.

> Regner også med jeg vil begynde at styrketræne BAGEFTER de 90min
> motion. Så må computer blive stående uden at blive tændt de dage ;)

Jeg er imponeret hvis du både har energi til at cykle 90 min, arbejde og så
styrketræne. De påstår at styrketræning øger produktionen af et
fedtforbrændende hormon i kroppen og at man dermed får højere forbrænding i
timerne efter træningen sammenlignet med almindelig motionstrænings
forbrænding under selv træningen.

Jeg forsøger at træne 4 gange om ugen i gennemsnit 2 timer ad gangen. Men
har samtidig fået at vide at det er vigtigt med søvn og hvile hvis man
dyrker styrketræning og selvfølgelig brændstof til kroppen (+protein).

> Ja, jeg ved ikke hvad det er. Men det er lige som jeg bare VIL være
> slank nu. Måske er det alle de dejlige piger, heh.

Ja sådan har jeg det også, man bliver bare træt af at være stor! Og især i
motionscentrene er der mange dejlige piger

> Er jeg også lidt spændt på, men det må jeg tage til den tid. Så længe
> jeg ikke tager slanke-piller e.l. (kun koffienpiller hvilket jeg ikke
> betragter som "snyd")

Koffienpiller til hvad om man må spørge? det lyder som om du kører for hårdt
på hvis du har et regelmæssigt forbrug af koffein.

Men endnu engang held og lykke

mvh
Steffen

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-03 07:28

>Koffienpiller til hvad om man må spørge? det lyder som om du kører for hårdt
>på hvis du har et regelmæssigt forbrug af koffein.

Jeg tager det koffein der svare til 3 kopper kaffe, lige før jeg
cykler. Dvs. det er i perioder hvor der måske er overarbejder e.l. Men
igen: Jeg ser det ikke som noget ondt.

Fra : Martin Sand.

Dato : 01-12-03 16:22

peet_dk wrote:
> Jeg tager det koffein der svare til 3 kopper kaffe, lige før jeg
> cykler. Dvs. det er i perioder hvor der måske er overarbejder e.l. Men
> igen: Jeg ser det ikke som noget ondt.

Hvor kan man købe koffeinpiller henne???

MVH Martin

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 01-12-03 17:18

"Martin Sand." <feedback56NOSPAM@NOSPAMhotmail.com> wrote in message

> Hvor kan man købe koffeinpiller henne???

Det kan man ikke... håndkøbsversionen er afregistreret herhjemme.

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. med.
http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-03 07:33

>Hvor kan man købe koffeinpiller henne???

I sin tid, snart 2 år siden. Købte jeg nogle slankepiller i USA (Ja..
Jeg var ikke klogere) Men jeg købte så også 2 dåser koffienpiller á
1000 piller. Slankepillerne kom ikke igennem tolden, men
koffienpillerne lå tilbage i kassen. Spørg mig ikke hvorfor.

Fra : Pia J

Dato : 02-12-03 09:07

> Hvor kan man købe koffeinpiller henne???

I Sverige. Men vær opmærksom på, at for meget koffein faktisk kan få dig til
at føle mere træthed istedet for at blive opkvikket.

:Pia

Fra : Martin Sand.

Dato : 02-12-03 17:53

Pia J wrote:
> I Sverige. Men vær opmærksom på, at for meget koffein faktisk kan få
> dig til at føle mere træthed istedet for at blive opkvikket.

I håndkøb?

MVH Martin
- der ikke drikker kaffe, men godt kunne bruge lidt mere engeri engang
imellem.

Fra : Pia J

Dato : 02-12-03 20:16

> I håndkøb?

På apoteket, ja.

:Pia

Fra : Martin Sand.

Dato : 07-12-03 19:13

Pia J wrote:
> På apoteket, ja.

Ved du om man lovligt må indføre dem til Danmark?

MVH Martin

Fra : Pia J

Dato : 09-12-03 08:47

> Ved du om man lovligt må indføre dem til Danmark?

Nej, det har jeg ingen anelse om, det er ikke noget jeg selv praktiserer.
Men det er jo ikke et forbudt stof i DK, så jeg tror ikke der er den store
fare.

:Pia

Fra : John Nielsen

Dato : 27-11-03 14:49

Hej!

Jeg er selv gået fra 140 -> 78 kg på 10 mdr for ca. ½ år siden. Dog på den
'usunde' måde med meget få kalorier (ca. 500-800) om dagen og et par gåture
her og der. Indtil videre er det gået godt med at holde vægten, men det er
kun med den rigtige kost!
Hæng i, det kan lade sig gøre :)

-John

Fra : Martin Sand.

Dato : 27-11-03 15:02

John Nielsen wrote:
> [...]
> et par gåture her og der. Indtil videre er det gået godt med at holde
> vægten, men det er kun med den rigtige kost!

Hvorfor betegnes det som den "usunde måde"?

MVH Martin

Fra : John Nielsen

Dato : 27-11-03 15:08

Fordi man derved mister en masse muskelmasse og det siges, at det er sværere
at vedligeholde vægten hvis man ikke motionere...

-John

Fra : EnjoyNews

Dato : 27-11-03 15:14

Hej John

Hvad spiser du så på en typisk dag , hvis jeg må spørge ?
Venligst, Heidi

Fra : John Nielsen

Dato : 27-11-03 15:22

Nu? Masser af grøntsager og sparsomt af brød/pasta/ris. Men jeg kan sagtens
fortære sådan en pakke blomkålsblanding med tomassovs og lidt kalkun. Det
samme spiste jeg faktisk også under kuren blot ikke i samme mængder som
nu...

Fra : sune vuorela

Dato : 27-11-03 17:17

En der kalder sig "John Nielsen" <no@spam.ok> skrev:

>Hej!
>
>Jeg er selv g? fra 140 -> 78 kg p?0 mdr for ca. ??siden. Dog p?en
>'usunde' m? med meget f?alorier (ca. 500-800) om dagen og et par g?re

så magetg på så kort tid. Flot!

Har din mavehud fulgt med ind eller hvad?

--
Sune

Fra : John Nielsen

Dato : 27-11-03 17:24

Tak ;)

Nej, mit maveskind kunne ikke følge med og jeg fik en såkaldt
abdominalplastik i maj da jeg vejede omkring 85 kg. Jeg venter nu på at få
fjernet skind på brystet og så er jeg klar til sommer :)

-John

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-03 09:06

>Nej, mit maveskind kunne ikke følge med og jeg fik en såkaldt
>abdominalplastik i maj da jeg vejede omkring 85 kg. Jeg venter nu på at få
>fjernet skind på brystet og så er jeg klar til sommer :)

Mit mave osv. osv. osv. skind har også problemer med at følge med.
Hvor meget regner du med det alt-i-alt kommer til at koste for at
"blive klar til sommeren" ;)

Dejligt at høre det kan gøres hurtigere end 1 år!

Fra : John Nielsen

Dato : 28-11-03 14:44

Hmm, det er betalt over skatten, så det er ingen problem ;) Jeg gik bare til
min egen læge som henviste mig til en plastikkirurg og blev opereret 3 uger
senere. Service!! Jeg har dog ventet over 4 mdr på den næste operation, men
jeg klager ikke...

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-03 07:10

> [...]
>senere. Service!! Jeg har dog ventet over 4 mdr på den næste operation, men

Okay! Har ellers fået advide at de skulle være laaaaaaaaang ventetid
hvis man tog det igennem sin egen læge..

Fra : Kasperkk

Dato : 07-12-03 20:19

> [...]
> mål? (ja.. jeg ved godt det er et stort mål, men mine erfaringer med
> mig selv siger mig det er bedre at sætte det endelige mål først som

Du kan gøre det i løbet af et halvt år, hvis du virkelig tager fat. Jeg
vejede 133,5kg i år den 15juni.Det fik jeg nok af, og besluttede at tage
skeen i den anden hånd. Grundet min dengang høje vægt var det naturligvis
ikke specielt rart at dyrke motion i starten, da det var temlig ubehageligt
og virkede uoverskueligt.
Men i løbet af en stykke tid begyndte jeg stille og roligt at komme i form.
Jeg startede med at cykle 15km om dagen, og da jeg følte det ikke var noget
problem øgede jeg langsomt distancen. Stille og roligt fik jeg arbejdet mig
op på at cykle omkring 25km om dagen, og der render man ind i de første
overvejelser om hvorvidt tiden kunne bruges mere fornuftigt. Jeg besluttede
mig derfor for at prøve løb, da det efter min mening er mere "effektiv"
træning. I løbet af 30 min løb forbrænder man væsentligt flere kalorier end
på samme tid på cyklen. Jeg fandt et løbeprogram på nettet, der i løbet af 4
uger skulle få mig i form til at løbe 5km på 30 min. Det kan varmt
anbefales, da det ligesom holder en i gang. Hvis du har energi til det kan
du jo eventuelt kombinere de to ting. Du skriver du regner med at bruge 1½
time på motion om dagen, men tror du af du kan holde gejsten oppe med så
lang tid dagligt?

Det jeg egentlig ville skrive var at jeg har tabt mig 48 kilo nu siden 15
juni og jeg vejer nu 85. Det er gået sindssygt stærkt, og det er også gået
langt over min egen forventning, men når man ligesom opdager at målene
bliver nået, bliver man jo bare mere motiveret for at yde.

Hele mit forløb har været mit eget projekt. Dvs. uden hjælp fra læge eller
uden hjælp fra kemi. Ligeledes har jeg ikke fulgt nogen kur, men blot gået
på biblioteket og lånt nogle boger omkring ernæring og ens behov for
energi( sammensætning af kulhydrater,fedt og protein)

Det er derfor mit skøn, at hvis du selv bærer viljen er det absolut også
muligt for dig. Hvis du har nogle spørgsmål eller noget andet, skal du være
velkommen til at spørge løs.

Held og lykke. Jeg ønsker virkelig det lykkedes for dig, følelsen når det
lykkedes er fuldstændig ubeskrivelig! Det er FEDT

Kasperkk

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 07-12-03 23:48

"Kasperkk" <kasperkk_nielsen(fjern)@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Held og lykke. Jeg ønsker virkelig det lykkedes for
> dig, følelsen når det lykkedes er fuldstændig
> ubeskrivelig! Det er FEDT

Wooow! Herlig historie at læse. Og de kampe, der vindes fordi man gør en
målrettet og personlig indsats - at man yder noget for at nå noget - er de
allerbedste. Også at høre om!

Mvh. Lisbeth

Fra : Kasperkk

Dato : 08-12-03 11:08

> Wooow! Herlig historie at læse. Og de kampe, der vindes fordi man gør en
> målrettet og personlig indsats - at man yder noget for at nå noget - er de
> allerbedste. Også at høre om!

Tak skal du have. Vokser gerne 20 cm(i højden) af at få sådan noget at vide.
Det er også mit at det er det helt rigtigt tidspunkt i mit liv jeg valgte at
gøre det på. Jeg blev 20 i august, så jeg har jo stadig et langt liv foran
mig uden min krop har taget for meget skade...

Kasper

Fra : Martin Sand.

Dato : 08-12-03 04:29

Kasperkk wrote:
> [...]
> naturligvis ikke specielt rart at dyrke motion i starten, da det var
> temlig ubehageligt og virkede uoverskueligt.
[snip]

Det er ret imponerende! Vil du videregive et par eksempler på din kost? Jeg
vil da gerne vide hvad du spiser om dagen.

MVH Martin

Fra : Kasperkk

Dato : 08-12-03 11:28

"> Det er ret imponerende! Vil du videregive et par eksempler på din kost?
Jeg
> vil da gerne vide hvad du spiser om dagen.

Jeg har bare valgt at sammensætte min kost således at jeg har holdt en
samlet kalorieindtag på under 1500 om dagen. Jeg valgte som regel at indtage
2-3 måltider om dagen.

Et morgen måltid vil typisk bestå af en halvliter cheasyyougurt med
havregryn. Det er er ikke andet en kulhydrater og det mætter helt vildt. Der
er jo heller ikke meget energi i cheasyen kun 40 pr. 100gm hvis du vælger en
der er sødet med sødestof

Middagsmåltidet er noget af det værste. Fra at spise 6 skiver rugbrød er jeg
gået ned til at spise 2. Men hvis man sørger for at spise masser af tomat,
agurk og gulerødder til kan det jo godt lade sig gøre at blive mæt. Jeg kan
huske det var det værste. Jeg har altid spist til jeg ikke kunnge rumme mere
og det var noget underligt de første par uger indtil maven "vænnede" sig til
ikke at spise til den revnede.

Til aften spiste jeg sådan set også bare normalt. Bare i mindre mægnder. Fra
at tage 2 store portioner har jeg så bare trænet mig til at blive mæt af en
lidt mindre mængde mad.

Der er ikke noget hokuspokus eller noget i min dagligdag. Spiser normalt og
har gjort det gennem hele forløbet.
Der der har gjort jeg har kunne tabe mig på meget har været mit job. Jeg
arbejder som landmand og der er der tit meget hårdt fysisk arbejde.
Ligeledes har jeg dyrket meget motion. Jeg har gået efter at forbrænde 750
kalorier hver eneste dag, tirsdag som søndag. På de sidste 5 månder har der
ikke været 10 dage endnu hvor jeg ikke har gjort det.

Jeg ved så heller ikke om ens alder spilder ind. Jeg er kun 20 år og om det
har noget at skulle have sagt ved jeg ikke.

Joh så er der lige en ting til. Jeg droppede alt alkohol under hele
forløbet. Ikke så meget som en øl blev det til. Og skulle jeg i byen og
spise sørgede jeg for at motionere ekstra de dage, så havde jeg det også
bedre når jeg satte mig til bordet...

Kasperkk

Fra : Steffen Jensen

Dato : 09-12-03 19:59

> Du kan gøre det i løbet af et halvt år, hvis du virkelig tager fat. Jeg
> vejede 133,5kg i år den 15juni.Det fik jeg nok af, og besluttede at tage
> skeen i den anden hånd.

Hej Kasper

Tillykke med resultatet! Jeg må sige jeg tager hatten af for dig at du har
været i stand til at opnå og holde din fysiske aktivitet samt nået målet.

Nu når der er lidt diskussion omkring maveskin i denne gruppe kunne jeg også
godt tænke mig at vide om dit maveskind har fulgt med under processen. Jeg
er selv 25 og frygter lidt at det kan gå hen og blive for slemt.

På forhånd tak
mvh
Steffen

Fra : KatjaStrofen

Dato : 09-12-03 20:52

"Steffen Jensen" <sej2001dk@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> godt tænke mig at vide om dit maveskind har fulgt med under processen. Jeg
> er selv 25 og frygter lidt at det kan gå hen og blive for slemt.

Altså.. måske du skulle følge med i den diskussion så.. fordi Kasper har
faktisk udtalt sig.

Katja

Fra : Kasperkk

Dato : 09-12-03 22:02

> Altså.. måske du skulle følge med i den diskussion så.. fordi Kasper har
> faktisk udtalt sig.

Ja gu har jeg så, men gør det da gerne en ekstra gang

Kasperkk

Fra : Kasperkk

Dato : 09-12-03 22:04

> [...]
> godt tænke mig at vide om dit maveskind har fulgt med under processen. Jeg
> er selv 25 og frygter lidt at det kan gå hen og blive for slemt.

Nej mit maveskind skal derfor fjernes. Det er helt tosset og ikke noget jeg
kan leve med overhovedet. Derfor er jeg indkaldt til forundersøgelse på OUH
på fredag. Det er min egen læge der har indstillet mig til det efter et
besøg for 3-4 uger siden

Kasperkk