24 timers leMan
Fra : JR

Dato : 16-04-01 11:28

Nogen der har nogle link til de løb ?? der ikke meget på www.eurosport.com
så vidt jeg kan se.

Vh
jacob

Fra : Armand

Dato : 16-04-01 14:31

JR <onselow@hotmail.com> skrev i en
news:9behed$2ppe$1@tnews.inet.tele.dk...
> Nogen der har nogle link til de løb ?? der ikke meget på
> www.eurosport.com så vidt jeg kan se.

Jeg og mine kammerater fra afviklingen af det lokale 80'er RR-projekt,
havde sæson/påske-frokost i går!
Inden at vi satte os til bords skulle vi lige have F1-starten, samt
LeMans afslutningen med: 5 minutter inden at LeMans skulle slutte,
klippede Eurosport over på brostenshelvedet imellem Paris og Rubaix!
(

--
Armand.

Fra : Knud Jacobsen

Dato : 16-04-01 16:01

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9besg9$2m4d$1@news.cybercity.dk...

> [...]

> LeMans afslutningen med: 5 minutter inden at LeMans skulle slutte,
> klippede Eurosport over på brostenshelvedet imellem Paris og Rubaix!

I aften på Eurosport:

22:00 Le Mans 24 Hours, France (MOTORCYCLING)
The best moments of the race

Knud Stange Jakobsen
TDM 850

Fra : Frasier

Dato : 16-04-01 18:09

> [...]
> LeMans afslutningen med: 5 minutter inden at LeMans skulle slutte,
> klippede Eurosport over på brostenshelvedet imellem Paris og Rubaix!

Ja, det var godt nok skidt :(
Jeg sad også klar med lidt godter, og ifølge Eurosport's ttv skulle der være
live afslutning på Lemans kl 14.45 til 15.00, men 30 mill. brosten var
åbenbart mere spændende :(

Frasier

Fra : JR

Dato : 16-04-01 18:50

jep men nogen er har nogle links til sider hvor man kan følge med i de 7
sidste afdelinger ??

Fra : Søren L Hansen

Dato : 16-04-01 18:52

"JR" <onselow@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der har nogle link til de løb ?? der ikke meget på www.eurosport.com
> så vidt jeg kan se.

Der er sammendrag i aften (mandag) kl 22

Fra : ttoft

Dato : 17-04-01 22:41

M.h.t. hvor løbene køres, hvilke teams/kørere der deltager og de endelige
resultater kan dette bl.a. ses på den tyske hjemmeside
http://motorrad.net/sport/FIM/FIM2001_Endurance_Calendar_EntryList.htm
eller på FIM's engelske hjemmeside
http://www.fim.ch/en/.

Endvidere har arrangørklubben/banen normalt en hjemmeside hvor man kan følge
løbet mens det køres, i visse tilfælde også med video- eller stillbilleder
optaget med fast frekvens. F.eks. kan man se kommentarer m.v. på 24 timers
Le Mans løbet på hjemmesiden http://www.lemans.org/24h_mans/aco_gb.html.

Mange MC og racerhilsner fra
TTTOFT

JR <onselow@hotmail.com> skrev i en