Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny, fyldt med spørgsmål
Fra : Jakob Jensen

Dato : 27-11-03 21:41

Hej gruppe

Jeg er både ny her i gruppen og inden for fotografering, men jeg vil
gerne lære mere omkring fotografering, specielt af personer og tildels
natur billeder.

Jeg skal derfor ud og investere i udstyr og vil høre, hvad i mener om
følgende: http://www.olympus.dk/digital/c750uz.htm
Den blev anbefalet til det brug, som jeg forsklarede jeg havde, altså
personbilleder på forholdvis kort afstand (max 3-5 meter) i Elektronic
World, men ligesom alle andre, så er jeg klar over at hvad de siger,
ikke altid er korrekt og derfor henvender jeg mig her.
Og hvilken af disse flahs ligths er bedst til det brug, som jeg har.
Forskellen i prisen er 2.000 kr og derfor er jeg mest fristet til, at
købe den lille flash til at begynde med.
Lille: http://www.olympus.dk/digital/fl20.htm
Stor: http://www.olympus.dk/digital/fl40.htm

Samtidig vil jeg spørge om, hvad det vil sige at forlænge eller
forkorte brændvidden, og om det er en god ide, at købe "lincer" som
kan gøre dette.

Og til sidst, vil jeg høre om nogen har nogle gode links eller bøger,
hvor man kan læse om fototeknikker og gode råd ol.

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Fra : Jakob Jensen

Dato : 28-11-03 16:14

Vil da lige tilføjge dette link, hvor der står mere om kameraet, hvis
det skulle hjælpe nogen på vej, med hensyn til viden omkring hvor godt
kameraet er.

http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/c750uz.html

Venlig hilsen
Jakob Jensen