MS Exchange
Fra : John Doe

Dato : 27-11-03 15:42

Halløj

Kan det lade sig gøre, at installere MS Exchange på sin comptuer og derefter
MS Outlook så man lader Outlook kontrollere mail fra Exchange og ikke fra
sin ISP?

Grunden til det er at jeg har et mindre netværk herhjemme, hvor jeg ønsker
at udnytte kalenderfunktionen i outlook fuldt ud, men det lader sig ikke
rigtig gøre uden Exchange

John

Fra : pre

Dato : 27-11-03 17:33

Mon ikke de fleste starter med Outlook og hænger Exchange på bagefter.
Derefter kan man vistnok håndtere posten efter ønske.
Nu er der et eller andet med Exchange som jeg godt nok kun husker halvvejs.
Så jeg vil igen pege på www.slipstick.com hvor alverdens Outlook-filer
og -viden er samlet. Der er aktuelle nyheder på den første side og et
Exchange klikfelt nederst.
Svjh. er der tale om væsentlige ændringer.
pre