Outlook XP og stedfortrædere
Fra : Thïngmand

Dato : 27-11-03 09:43

Vi kører Outlook XP på en SBS server, men har lidt problemer. Der er et
ønske om at man skal kunne se hinandens kalender, i tilfælde af at
vedkommende ikke er på arbejde. Det virker også fint nok med stedfortrædere,
men problemet er at når A sender en mødeaftale til B, så modtager både C, D,
E og F den også, da de står som stedfortrædere. Kan det lade sig gøre at se
hinandens kalender uden at modtage invitiationer, der ikke er sendt direkte
til en selv?

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : John Doe

Dato : 27-11-03 15:36

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
se
> hinandens kalender uden at modtage invitiationer, der ikke er sendt

Ja... I 'filer', 'åbn' og så 'anden brugers mappe'.. Der kan du vælge
kalender.

Håber det hjælper.. Det er i hvert fald det vi gør på mit job, hvor det
kører på Exchange server.

John

Fra : Thïngmand

Dato : 28-11-03 09:42

> Ja... I 'filer', 'åbn' og så 'anden brugers mappe'.. Der kan du vælge
> kalender.

Er det ikke kun hvis man er admin, man kan det?

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : pre

Dato : 28-11-03 10:08

Øh, så er der et par indstillinger i din OS der skal studeres - men det er
et Windows problem hvor du nok får den mest præcise vejledning i den
pågældende Windows gruppe. Desværre er den stor, og på Engelsk. I min
WIN2000 er det muligt at være administrator og bruger med admin-rettigheder.
pre