Vedr. 90 graders rotering af billeder - Hv~
Fra : Bo C

Dato : 27-11-03 11:23

Oprindeligt spørgsmål

Svar:

Nyt sprøgsmål:

Jeg forstår desværre stadigvæk ikke, hvordan man roterer et billed 90
grader.

Hvad er makrorecorderen ? Hvordand udnytter man
"Selection.ShapeRange.IncrementRotation 90" ?

Vh

Bo

Fra : MFO

Dato : 27-11-03 12:09

Bo C wrote:

> Oprindeligt spørgsmål
> man
> at

[snip]

Hej!
Her på
http://www.visualbasicforum.com/showthread.php?t=7237&goto=nextnewest
er der et eksempel på hvordan du kan rotere.
Du kan kopiere hele eksemplet og redigere det til at rotere 90 grader i
et hug.
Venlig hilsen
Michael