åben nyt vindue i bestem str.
Fra : pepss

Dato : 27-11-03 21:11

hejsa NG

jeg er ikke sikker på om man kan uden noget clientside men prøver da lige
alligevel
jeg har et link som jeg gerne vil ha til at åbne et nyt vindue i en bestemt
størrelse. hvordan gør man det?

--
pepss
den ordblinde der prøver at blive web-designer

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-11-03 22:15

pepss skrev:

> jeg er ikke sikker på om man kan uden noget clientside

Din tvivl er begrundet - det kræver javascript.

> jeg har et link som jeg gerne vil ha til at åbne et nyt vindue
> i en bestemt størrelse. hvordan gør man det?

Med et pop op-vindue.

<http://www.echoecho.com/toolpopupgenerator.htm>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : pepss

Dato : 27-11-03 22:34

"Jens Gyldenkærne Clausen" skrev

> Din tvivl er begrundet - det kræver javascript.

hmm så må jeg jo akende at jeg ikke kan lave alt på min side uden javascript

det var godt nok let

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-11-03 22:19

"pepss" <olefriis@privat.dk> skrev :

>jeg har et link som jeg gerne vil ha til at åbne et nyt vindue i en bestemt
>størrelse. hvordan gør man det?

Nej, der skal script til.

http://www.echoecho.com/dk/toolpopupgenerator.htm
--