Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop farver
Fra : Anders Pedersen

Dato : 27-11-03 21:09

I min photoshop har jeg nogle mærkelige farver.
Alle farverne er lilla agtigt og billederne bliver lilla.
farverne kan ses i binaer

jeg har tjekket alle farve indstillinger og skærminstillinger.
Photoshop 7.0 og 7.01 dansk win98se

hvordan får jeg farverne normale igen

--
Med Venlig Hilsen
Anders Pedersen

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 27-11-03 21:14

"Anders Pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> farverne kan ses i binaer
>
> jeg har tjekket alle farve indstillinger og skærminstillinger.

Gå i kontrolpanen, kør "adobe gamma" og følg guiden. Det hjalp for mig da
jeg i sin tid havde samme problem

VH Tobias

Fra : hcma

Dato : 28-11-03 13:58

"Tobias Nielsen" <tobias@tach.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
meddelelse

> Gå i kontrolpanen, kør "adobe gamma" og følg guiden. Det hjalp for mig da

Og hvis det ikke hjælper:
Photoshop Nulstille Indstillingsfil

Du kunne evt. prøve at trykke Shift + Ctrl + Alt ned under opstarten
af Photoshop. Du skal være hurtig for Du skal gøre det lige inden
opstartsbilledet kommer op på skærmen. Det skulle gerne resultere i en
dialogboks som spørger om du vil nulstille indstillingsfilen og det
skal du så svare ja til.
m v h
HC

Fra : Anders Pedersen

Dato : 28-11-03 15:36

On Fri, 28 Nov 2003 13:57:31 +0100, hcma wrote:

> "Tobias Nielsen" <tobias@tach.dk> skrev i en meddelelse

> meddelelse

Dee hjalp problmet er løst

> Og hvis det ikke hjælper: