Overvågning
Fra : Vincent Groes

Dato : 27-11-03 00:34

Hej
Jeg søger en mulighed for overvågning af et lokale mens jeg er væk.
Løsningen
skal foregå fra et camera til en bærbar og gerne kunne accesses via nettet
fra en anden PC....
Løsningen må helst ikke koste spidsen af en jetjager....
Kan man feks bare benytte et billigt webcam ??

Hilsen
Vincent

Vincent Groes
Elmegade 4, 3 th.
2200 Kbh. N
mobil 40113330

Fra : Platte Povl

Dato : 27-11-03 02:21

Vincent Groes wrote:
> [...]
> fra en anden PC....
> Løsningen må helst ikke koste spidsen af en jetjager....
> Kan man feks bare benytte et billigt webcam ??

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/20405
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/25981
etc.

VH
Platte Povl

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-11-03 22:20

Vincent Groes wrote:
> Kan man feks bare benytte et billigt webcam ??

Jo, og som software kan man fx. benytte 'motion' ..
http://motion.sourceforge.net/

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Platte Povl

Dato : 27-11-03 23:29

Hans Joergensen wrote:

> Jo, og som software kan man fx. benytte 'motion' ..
> http://motion.sourceforge.net/
>
> // Hans
god idé hvis hans laptop m. mswindows kan køre dette software. det kan
den evt. ved at installere cygwin, og under cygwin køre motion. hvem ved?

http://www.cygwin.com

gratis..