Opgave forsvundet - haster
Fra : Anne Marie

Dato : 26-11-03 23:27

Hej.

Jeg flår håret af mig selv.
Jeg har fået tilsendt starten af en gruppeopgave i dag skrevet i word. Den
blev sendt pr. mail som vedhæftet word dokument. Gik ind og åbnede den og
skrev videre. Har jævnligt gemt ved at trykke på "diskette ikonet". Gemte
sidste gang og lukkede dokumentet uden at blive spurgt om jeg ville gemme -
ergo må sidste verion jo eksistere på computeren.

Men hvor???

Har været i avanceret søg og ledt på "word dokumenter" samt den der har
været åbnet fra d. 25-26 november. Samtlige drev osv. igenne - intet
resultat.

Skal aflevere i morgen til frokost! Hvad gør jeg??

På forhånd mange tak

Fra : hcma

Dato : 27-11-03 00:11

"Anne Marie" <NA@NA.DK> skrev i en meddelelse
> [...]
> resultat.
>
> Skal aflevere i morgen til frokost! Hvad gør jeg??

Har du søgt på: *.doc + dato ?
Hvis du kan huske et ord fra dokumentet kan du også søge på det under
Avancerede indstillinger i søgefunktionen
m v h
hc

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-11-03 00:40

Den 26 nov 2003 skrev Anne Marie i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> "diskette ikonet". Gemte sidste gang og lukkede dokumentet uden at
> blive spurgt om jeg ville gemme - ergo må sidste verion jo

Prøv at lede i Midlertidige Internet-filer

Lars Klintholm

Fra : Bytofair

Dato : 27-11-03 01:08

Prøv at søg efter en folder der hedder "olk10! under midlertidige internet
filer hvis du f.eks. har outlook version 10 eller søg efter olk* så finder
du nok din opgave - pøj pøj -

Fra : Jan Bunkenborg

Dato : 27-11-03 06:43

Da du "gemte" undervejs, har du så gemt i den oprindellige plavering som
vedhæftet fil? Prøv at lukke brevet op. Prøv også at lukke pc'en og start op
igen, filen kan hænge et sted i systemet, hvor en alm. Søg ikke virker.

Good luck! Jan

Fra : Anne Marie

Dato : 27-11-03 15:22

I skal alle have tak. Det lykkedes at finde den kl. 02.30. Jeg har haft
slået "skjulte filer" til et eller andet sted som jeg fik slået fra igen, og
så dukkede den op i mappen "temp" Stor var glæden og lang var dagen i dag
med kun 3 timers søvn på bagen.
Men intet er så skidt det ikke er godt for noget! Jeg vil til evig tid huske
at gemmme ordentligt og ikke bare fortsætte i en vedhæftelse

Takker...

Fra : Lars

Dato : 28-11-03 00:00

Word er også et Microsoft produkt!!!!!!!

Lars