vil ud og rejse til nytår!!! men har kun 5~
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 26-11-03 22:48

hejsa!

mig og min kæreste vil meget gerne ud og rejser her i slutningen af
december (fra den 31 December morgenen/eller 30 december om aftenen til
den 4 Januar 2003)...

Helst ville vi til varme lande, men det kan vist ikke lade sig gøre
med kun 5 dage.. eller hvad??

men vi synes og en storbyferie i et af østlandene kan være spændende,
og vi vil gerne bestille en pakkerejse.. flybillet + hotel (hostel)...
vi synes Budapest, prag, riga skulle være spændende... men
Paris er også en mulighed...

hvor skal man bestille en pakkerejse henne disse dage??

er der nogen der kender nogen steder... det er vel billigst af bestille en
pakkerejse (flybillet + hotel),
end hver for sig:(

hilsen Jan

p.s. håber på masser af svar!

Fra : René Jørgensen

Dato : 27-11-03 21:59

> p.s. håber på masser af svar!

Hvad med selv at søge lidt på nettet.

Enten i en søgemaskine som www.google.dk eller
en rejseportal, f.eks. www.rejsefeber.dk eller www.travelmarket.dk
www.rejseoversigten.dk
www.dtf-travel.dk (har ofte gode tilbud på pakkerejser)

Derved kan du få et rimeligt overblik over hvad der er på markedet.

Du er velkommen til at spørge hvis du ikke mener at du kan finde en rejse
her

Hilsen

René