PowerPoint2000 - Relative henvisninger
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 26-11-03 13:31

I min PP2000 præsentation har jeg indsat en del filmklip og
animerede gif-filer. Mit problem opstår når jeg ønsker at flytte
placeringen af disse gif-filer og film fra
c:\PP2000\MidlertidigtSted til C:\PP2000\FastSted. Så kan
PP2000-filen, der ligger i C:\PP2000 ikke længere finde dem. Kan
man ikke l

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 26-11-03 13:38

Lars Thomsen Nielsen wrote:
> [...]
> c:\PP2000\MidlertidigtSted til C:\PP2000\FastSted. Så kan
> PP2000-filen, der ligger i C:\PP2000 ikke længere finde dem.

UPS, Ctrl+Enter sender beskeden (i dette tilfælde før tid)...

Kan man ikke lave relative links til disse filer? Faktisk kan jeg
slet ikke se hvordan man kan ændre den henvisning der er til
disse objekter, for jeg kan har kun se en fast placering og her
var der desværre ikke mulighed for at rette på selve
henvisningen? Betyder det at jeg skal indlæse disse filmklip på
ny eller er der en anden mulighed?

Lars

Fra : Jan Kronsell

Dato : 27-11-03 16:35

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@flexcom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> var der desværre ikke mulighed for at rette på selve
> henvisningen? Betyder det at jeg skal indlæse disse filmklip på

Så vidt jeg ved kender PP ikke relative links. Så den eneste mulighed er nok
at lægge filerne, hvor de oprindeligt lå, eller indsætte dem igen.

Jan