Fjerne "sikkerhedsadvarsel - vedhæftet fil~
Fra : Peter Jensen

Dato : 26-11-03 11:01

Når jeg åbner en vedhæftet fil får jeg følgende meddelelse op
--------------
sikkerhedsadvarsel - vedhæftet fil

Advarsel !

Denne fil kan indeholde en virus, der kan beskadige computeren. Du skal
gemme filen på disken, før den kan åbnes. Det er MEGET vigtigt at sikre, at
filen er uskadelig, før den åbnes.

Derefter kan jeg vælge "Gem på disken..." eller "Annuller".

Kan jeg ikke fjerne denne advarsel mere permanent ? Filen skal blot åbnes
uden denne advarsel.

Fra : pre

Dato : 26-11-03 12:38

Det er et stort problem fordi du ønsker at tilsidesætte
sikkerhedsforanstaltninger som i sagens natur kun kan sættes som generelle
for alle.
Men blad tilbage i gruppen hvor der er både løsninger og diskussioner.
pre

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-11-03 13:39

giv mig lige dato for tråden i gruppen, kan ikke finde den !

Fra : Harald Staff

Dato : 26-11-03 14:13

Denne formodeltlig:
http://makeashorterlink.com/?G5E7215A6

--
HTH. Beste hilsen Harald
Followup to newsgroup only please

Fra : pre

Dato : 26-11-03 16:15

Startet 16. 11. Der er mange indlæg.

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-03 14:08

Peter Jensen skriblede:
> [...]
>
> Derefter kan jeg vælge "Gem på disken..." eller "Annuller".
>
> Kan jeg ikke fjerne denne advarsel mere permanent ? Filen skal blot

Og den dag du får din pc befængt med virus kommer du
og *brokker* dig over at du satte den sikkerheds advarsel
ud af kraft.

Det er god sikkerhedspolitik at gemme diverse filer på
harddisken for derefter at scanne dem med en virus
scanner *inden de åbnes*

--
/Gevaldi