Reservedele til beocom 6000 base
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 26-11-03 09:30

Er der der nogen der ved hvor det er muligt at købe et nyt eller brugt print
til sin analoge basestation som privatperson.

På forhånd tak

Jacob Nielsen

Fra : Tom Christensen

Dato : 26-11-03 15:53

Hej Jacob

"Jacob Nielsen" <jacobsnielsen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Er der der nogen der ved hvor det er muligt at købe et nyt eller brugt
print
> til sin analoge basestation som privatperson.

Jeg har intet print til dig, men måske en ide alligevel.
(Jeg så, at du havde spildt vand i din basestation)

Jeg har selv reddet en druknet mobiltelefon ved at skille den ad, rense hele
printet mv grundigt
af i isopropylalkohol med vatpinde og lade det tørre godt igennem, før jeg
samlede telefonen igen.

Hvis der sidder lidt snavs og kortslutter et eller andet sted, kan du være
heldig at få det væk
på denne måde. Som sagt fik jeg reddet min mobil.

Held og lykke.

--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)