Ibis hoteller
Fra : Preben

Dato : 25-11-03 17:38

Hej

Er der nogen der kender disse hoteller..langs motevejen til frankrig
gode som dårlige oplevelser

Mvh
Preben

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 25-11-03 19:17

Preben wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der kender disse hoteller..langs motevejen til frankrig
> gode som dårlige oplevelser

Det er en kæde med 3-4 stjernede hoteller. Vist meget traditionelt.

Jeg mener da at have overnattet i et par af dem i Tyskland. Og 1 - 2
gange i Frankrig for knap 2 år siden.
Og husker ikke specielle positive eller negative ting.

Kæden er da vist ret udbredt i Europa.

http://www.ibishotel.com/ibis/index.html

Mvh. Jørgen

Fra : Morgan Jones

Dato : 28-11-03 13:38

> Kæden er da vist ret udbredt i Europa.

Ibis er generelt altid 2-3 stjernet. Ikke godt. Ikke dårligt.
Sammenligningsmæssigt vil jeg sige 20% under Scandic niveau.

;)

Morgan