Erfaringer med internetbutikker?
Fra : Mr Cool Himself

Dato : 25-11-03 16:42

Nogen der har erfaringer med handel ved

www.west-import.dk

og/eller

www.scooter-dele.dk (Kreidler Service / Skåde Reservedele)

???

Jeg skal have fat i en ny potte til min scooter da den gamle er næsten
tæret igennem ved forrøret - havde overvejet Proma Legal eller en
"standard" 45km/t (ubegrænset) potte....

Men jeg vil gerne lige høre om andre har nogle erfaringer med ovenstående
firmaer?

Hilsener
Mr. Cool
Tonny

Fra : Det ku' du li' at vi~

Dato : 25-11-03 19:47

Mr Cool Himself wrote:
> [...]
> "standard" 45km/t (ubegrænset) potte....
>

> Men jeg vil gerne lige høre om andre har nogle erfaringer med

West import er ok, jeg har købt en cylle og topstykke ( 2002) , og de virker
da endnu.

Allan

Fra : Daniel W Johansen

Dato : 27-11-03 15:59

Har kun gode erfaringer med west-import og stc-tuning.dk

Men derimod dansk scooter tun.dk er nogle røvhuller 4 ugers leverings tid
for et sølle luftfilter og et par dyser, kan sgu ikke være sandt

Og scooter-shoppen er også noget lort, venter stadigvæk på en karburator som
var sendt til ombytning ved ham men han mente den var brugt så han ville
ikke ombytte den så nu har jeg indtil videre ventetet 14 dage på at han
sender den retur, har ringet og skrevet utallige gange uden svar..

Fra : Mr Cool Himself

Dato : 27-11-03 17:56

"Daniel W Johansen" <danielwj@BONGpc.dk> wrote in

> [...]
> brugt så han ville ikke ombytte den så nu har jeg indtil videre
> ventetet 14 dage på at han sender den retur, har ringet og skrevet

Hej Alle

Baseret på jeres udsagn tror jeg det bliver West-Import.
Jeg har ladet mig vide at en Proma Legal på en IKKE-TUNET scooter er et
godt køb, bare jeg sætter lettere ruller i.

Jeg har udelukkende fjernet ringen og sat en 45 potte på.
Kører 75km/t på speedo. (67km/t på et "din-fart-er" skilt)
Har ingen intentioner om at tune den.

Kan nogen anbefale andet? Jeg tog Proma'en primært fordi
den ligner den originale rigtig meget.

JuleHilsener
Mr. Cool
Tonny