James Bond Alien - hvad er den danske tite~
Fra : j.munk@<remove this

Dato : 25-11-03 13:49

James Bond Alien - hvad er den danske titel?

Mvh,

Jens Munk.

Fra : Rune Jensen

Dato : 26-11-03 16:54

"maccor.com>" <j.munk@<remove this> skrev i en meddelelse
> James Bond Alien - hvad er den danske titel?
>
> Mvh,
>
> Jens Munk.

Den danske??
Hvad fanden er den engelske?

Rune

Fra : Martin Møller

Dato : 26-11-03 18:00

"maccor.com>" <j.munk@<remove this> skrev i en meddelelse
> James Bond Alien - hvad er den danske titel?

Den har jeg aldrig hørt om. Er det en film hvor James Bond er en alien?

Martin

Fra : Per Moreau

Dato : 27-11-03 14:27

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> wrote in news:3fc4dc23$0$27402
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> "maccor.com>" <j.munk@<remove this> skrev i en meddelelse
>
> Den har jeg aldrig hørt om. Er det en film hvor James Bond er en alien?
>
> Martin

Prøv at læse her:
http://www.computercrowsnest.com/sfnews2/03_jan/news0103_7.shtml

Fra : Just Johnny

Dato : 27-11-03 20:11

Per Moreau posted the following:

>"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> wrote in news:3fc4dc23$0$27402
>$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

>Prøv at læse her:
>http://www.computercrowsnest.com/sfnews2/03_jan/news0103_7.shtml

Det har jo ikke nogen som helst med nogen film at gøre.

Blot en tynd-benet joke-'forklaring' på hvorfor den samme mand er
blevet portrætteret af 5 forskellige personer (foruden de løse).
Nemlig at James Bond i virkeligheden er 'Doctor Who'.