[Måske OT] Spar £3 hos blackstar
Fra : Devast8or

Dato : 25-11-03 01:47

Hej med jer.

Fandt lige denne: http://www.cdanddvdbargains.com/page144.html og ville da
dele den med jer.

Devast8or (som lige har købt Conan The Barbarian Speciel Edition til £3.49
inkl. fragt :)

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 25-11-03 08:07

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
> [...]
> dele den med jer.
>
> Devast8or (som lige har købt Conan The Barbarian Speciel Edition til £3.49

Kan det passe at man ikke kan se på sin "order checkout" at de fratrækker
3£?

Rune

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 25-11-03 08:10

> [...]
> dele den med jer.
>
> Devast8or (som lige har købt Conan The Barbarian Speciel Edition til £3.49

Hov - prøvede lige at starte forfra.... nu virkede det

Mange tak for tippet

Hilsen Rune (som lige har købt Conan The Barbarian Special Edition til £3.49
inkl. fragt :)

Fra : Devast8or

Dato : 25-11-03 15:50

Rune Vestergaard wrote:
> "Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> Hov - prøvede lige at starte forfra.... nu virkede det

Ok. Jeg havde ingen problemer, men det dukker først op på den allersidste
side. Jeg var også lidt i tvivl først, men der stod da 3.49 på bundlinjen.

> Mange tak for tippet

Det var da så lidt.

> Hilsen Rune (som lige har købt Conan The Barbarian Special Edition
> til £3.49 inkl. fragt :)

Hehehe, jeg er åbenbart ikke den eneste der kan lide den film :)

Devast8or

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 25-11-03 16:03

> Hehehe, jeg er åbenbart ikke den eneste der kan lide den film :)

Jeg skal have alle Arnold film på DVD
Mangler kun et par stykker nu.

Har det på samme måde med Jackie Chan

Rune