Hvad er diskonterinsfaktor på kreditfore
Fra : Peter Sørensen

Dato : 24-11-03 22:12

Hej,

I et tilbud på kreditforeningsløn (obligationslån) fra min bank optræder
der: "Diskonteringsfaktor p.a. = 2,50000"
Er der en, der kan give mig en forklaring på hvad det er? evt. en
henvisning til en web side der forklare det?
I banken sagde de det var noget med inflation at gøre.

--
Peter Sørensen
nwcATeurope.com

Hvis du vil have ideer til underlige løsninger
med hjemmeviklede kondensatorer dyppet i linolie
og stænket med vievand er dk.teknik.lyd stedet.
[Ole Geisler]