Centrer med divs
Fra : Bo Dudek

Dato : 24-11-03 21:05

Hejsa

Jeg har rodet en del med div-blokke og har et enkelt spørgsmål:

Hvordan centrerer man en side, som har en fast højre og bredde, i
browservinduet både horisontalt og vertikalt? Det skal virke som
f.eks. denne her: http://www.dk-dans.dk/index.php

Jeg har fundet en del på nettet omkring den horisontale centrering men
mangler stadig den vertikale.

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 24-11-03 21:12

> Jeg har fundet en del på nettet omkring den horisontale centrering men
> mangler stadig den vertikale.

Hejsa

Prøv at gå tilbage til 11. november i tråden

Lodret centrering af <div>??
<bou3e6$ikm$1@sunsite.dk>

Mvh.
/Thomas

Fra : Bo Dudek

Dato : 24-11-03 21:19

[...]

>Prøv at gå tilbage til 11. november i tråden

fandt den nu under den 12... cool.. thx..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 25-11-03 00:01

> fandt den nu under den 12... cool.. thx..

Jaja - jeg ville jo bare ikke hjælpe for meget :)

Mvh.
/Thomas